Beantwoord
Nieuwe aansluiting, geen internetverbinding
Beste T-Mobile,
Ik heb mijn nieuwe Zyxel modem met de DSL poort aangesloten op het ISRA punt in de meterkast (zie foto), maar krijg geen internetverbinding. Ik heb de stekker van de modem in en uit het stopcontact gehaald, de modem gereset en beide poorten van het ISRA punt geprobeerd, maar in geen enkel geval gaat het WAN lampje op de modem aan.
Ik heb reeds telefonisch contact met jullie gehad, en er is mij verteld dat de verbinding al sinds 31 mei actief zou moeten zijn. Ook is nu een afspraak met de monteur gemaakt, maar deze kan pas over 2 weken langs komen.
Kunnen jullie mij misschien via deze weg helpen?
Vriendelijke groet,
Roos
Ik heb mijn nieuwe Zyxel modem met de DSL poort aangesloten op het ISRA punt in de meterkast (zie foto), maar krijg geen internetverbinding. Ik heb de stekker van de modem in en uit het stopcontact gehaald, de modem gereset en beide poorten van het ISRA punt geprobeerd, maar in geen enkel geval gaat het WAN lampje op de modem aan.
Ik heb reeds telefonisch contact met jullie gehad, en er is mij verteld dat de verbinding al sinds 31 mei actief zou moeten zijn. Ook is nu een afspraak met de monteur gemaakt, maar deze kan pas over 2 weken langs komen.
Kunnen jullie mij misschien via deze weg helpen?
Vriendelijke groet,
Roos
Beste antwoord door Piotr
Hey @Roos4 ,
Ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt! Nu zie ik dat komende week één van onze monteurs je te hulp komt schieten. Jammer genoeg kunnen we dit probleem niet op afstand voor je oplossen. Gelukkig dat hulp aanstaande is. En sorry voor het ongemak! Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen?
Bekijk origineelIk heb je gegevens er gelijk bij gepakt! Nu zie ik dat komende week één van onze monteurs je te hulp komt schieten. Jammer genoeg kunnen we dit probleem niet op afstand voor je oplossen. Gelukkig dat hulp aanstaande is. En sorry voor het ongemak! Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.