Beantwoord
DNS server reageert niet
Ik heb thuis 3 laptops, 2 smartphone’s en 1 tablet. Allemaal maken ze via wifi probleemloos contact met het modem. Regelmatig is er echter vervolgens bij 1 of meerdere apparaten geen verbinding met internet. Het is volstrekt willekeurig welk apparaat geen verbinding krijgt met internet. Soms 1 van de laptops, een andere keer 1 van de smartphones of het tablet. Een netwerkcontrole geeft als resultaat dat de DNS server niet bereikbaar is. Dat is natuurlijk wel raar als op datzelfde moment de andere apparaten in huis wel verbinding maken met internet. Wifi zelf is dus in orde, instellingen op het apparaat ook. Blijkbaar is er iets niet in orde met het modem.
Beste antwoord door Piotr
Hey @alweereennieuwegebruikersnaam ,
Daar gaan we iets aan doen! Welke stappen heb je al uitgeprobeerd? En heb je ook al een reset van je modem overwogen? Ook ben ik benieuwd of dit op regelmatige tijdstippen voorkomt.
Bekijk origineelDaar gaan we iets aan doen! Welke stappen heb je al uitgeprobeerd? En heb je ook al een reset van je modem overwogen? Ook ben ik benieuwd of dit op regelmatige tijdstippen voorkomt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.