Skip to main content
Beantwoord

4de x geen tv en internet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste t.mobile ik heb de zoveelste keer geen tv en internet. Al jullie tips al uitgevoerd en op jullie website staat ten alle tijden dat er geen storingen bekend zijn. Na 1,5 uur aan de telefoon gezeten te hebben zakt het vertrouwen wel heel ver weg. Ik hang ondertussen nu ik het schrijf al een uur in de wacht en de verbinding is al 3x verbroken (t-mobile mobiel abonnement)
Ik bel nu ook dat ik de diensten van jullie wil opzeggen maar ook dat schijnt heel lastig te zijn.
Misschien is dit een laatste poging om iemand aan de "lijn" te krijgen.

Beste antwoord door Brian

Hi @L.R, er lijkt inderdaad iets niet goed te zijn met de binnenkomende verbinding en we hebben inmiddels de netbeheerder voor je ingeschakeld om dit op te lossen. Gaat helemaal lukken!
Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 4 mei 2019
Hi @L.R, er lijkt inderdaad iets niet goed te zijn met de binnenkomende verbinding en we hebben inmiddels de netbeheerder voor je ingeschakeld om dit op te lossen. Gaat helemaal lukken!

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 mei 2019
Hi @Brian
Wel snel gereageerd zeg. Goed werk van jullie.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen