Skip to main content
Beantwoord

Al ruim een week zonder Internet/Wi-Fi

  • 24 april 2019
  • 1 reactie
  • 278 Bekeken

Dag allen,

Zit al sinds 16 april (vorige week dinsdag) zonder internet of Wi-Fi. Dit is zeer storend, maar de manier waarop men bij T-mobile klantenservice te werk gaat (valse beloftes, afspraken maken zonder enige contact met daadwerkelijke contactpersoon te hebben). In de eerste instantie leek het te gaan om een defecte modem, maar na installatie van de nieuwe modem (die ik afgelopen zaterdag ontving) blijkt het toch te gaan om een disconnection met de server. Nu moet ik wachten op de monteur pas 30 april het adres bezoekt, maar uit wanhoop wil ik iets anders proberen. Iemand die mij hiermee zou kunnen helpen?

Beste antwoord door Brian

Hi @S_Abh, excuses, we doen er alles aan om de verbindingsproblemen zo snel mogelijk te verhelpen! Er lijkt wél een verbinding binnen te komen maar er wordt geen geldig IP-adres uitgegeven. Onze technisch specialisten gaan voor je aan de slag en we nemen contact met je op!
Bekijk origineel

1 reactie

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 30 april 2019
Hi @S_Abh, excuses, we doen er alles aan om de verbindingsproblemen zo snel mogelijk te verhelpen! Er lijkt wél een verbinding binnen te komen maar er wordt geen geldig IP-adres uitgegeven. Onze technisch specialisten gaan voor je aan de slag en we nemen contact met je op!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen