Beantwoord
Internetsnelheid is veel lager dan beloofd
Hallo,
Ik ben sinds een maand overgestapt naar Tmobile en mij is toen beloofd dat ik 50 MB/s op mijn huisadres zou ontvangen. Echter is dat nooit het geval geweest, ook niet in de buurt van 50MB/s. Ik heb meerdere malen op verschillende dagen een week lang de internet snelheidstest gedaan. Gemiddelde internet snelheid is 0,5MB/s. Hoogst wat ik heb kunnen halen is 1,1MB/s. Later is mijn verteld dat ik op mijn adres max 20MB/s kan ontvangen. Maar goed, mijn reële internet snelheid ligt nog steeds veel lager dan 20Mb/s.
Websites bezoeken is heel lastig, het duurt 10 minuten om te laden. Dit is heel frustrerend.
Ik heb op jullie website de stappen doorlopen om dit probleem te verhelpen. Router uit en aan zetten, router resetten, internet/ wifi-kanaal wijzigen, kabels vervangen, alles opnieuw installeren. Niets helpt.
Aangezien ik dit nergens anders kan melden(jullie hebben geen email klantenservice), wil ik hierbij dan ook officieel een klacht/melding maken over mijn veel te lage internet snelheid die niet overeenkomt met wat er in mijn contract staat. Ik vraag daarom het doormeten van de lijn.
Hopelijk wordt dit probleem snel verholpen.
Groet
Ik ben sinds een maand overgestapt naar Tmobile en mij is toen beloofd dat ik 50 MB/s op mijn huisadres zou ontvangen. Echter is dat nooit het geval geweest, ook niet in de buurt van 50MB/s. Ik heb meerdere malen op verschillende dagen een week lang de internet snelheidstest gedaan. Gemiddelde internet snelheid is 0,5MB/s. Hoogst wat ik heb kunnen halen is 1,1MB/s. Later is mijn verteld dat ik op mijn adres max 20MB/s kan ontvangen. Maar goed, mijn reële internet snelheid ligt nog steeds veel lager dan 20Mb/s.
Websites bezoeken is heel lastig, het duurt 10 minuten om te laden. Dit is heel frustrerend.
Ik heb op jullie website de stappen doorlopen om dit probleem te verhelpen. Router uit en aan zetten, router resetten, internet/ wifi-kanaal wijzigen, kabels vervangen, alles opnieuw installeren. Niets helpt.
Aangezien ik dit nergens anders kan melden(jullie hebben geen email klantenservice), wil ik hierbij dan ook officieel een klacht/melding maken over mijn veel te lage internet snelheid die niet overeenkomt met wat er in mijn contract staat. Ik vraag daarom het doormeten van de lijn.
Hopelijk wordt dit probleem snel verholpen.
Groet
Beste antwoord door Brian
Ai dat zijn inderdaad geen snelheden waar je vrolijk van wordt. Maar wees gerust, dit moet zeker op te lossen zijn! Ik heb de informatie doorgestuurd naar onze technische dienst om de oorzaak te gaan onderzoeken. Mijn collega's nemen binnen een aantal werkdagen (ik verwacht begin volgende week) contact met je op!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.