Beantwoord
Wanneer gaat een snelheidsverhoging in?
Mijn internet wordt niet sneller ook al verhoog ik mijn abonnement. Is het mogelijk om een KPN monteur langs te sturen die mijn aansluiting nakijkt of nameet. Ik heb nog een heel oude telefoonaansluiting in mijn huis. Wellicht dat het een keer tijd wordt om er een normaal ISRA punt van te maken.
Ik hoop dat dit geregeld kan worden.
Gr
F
Ik hoop dat dit geregeld kan worden.
Gr
F
Beste antwoord door Brian
Hi @fhv , goed om te zien dat je al zo veel tips en informatie hebt ontvangen van de Community leden! Je kan zeker je vraag stellen op de Community, de insteek is juist dat iedereen hier zijn antwoord kan vinden en dat onze klanten elkaar kunnen helpen. Specifieke vragen over je abonnement die anderen niet kunnen beantwoorden worden uiteraard gewoon door de moderators beantwoord. We geven de Community de kans om te reageren, daarom duurt het vaak wel wat langer dan via bijvoorbeeld Twitter of Facebook. Mailen kan inderdaad maar je kan ons wel op heel veel andere manieren bereiken! :)
Wat je aansluiting betreft geef ik je graag meer informatie! De reden dat je na het omzetten naar 100 Mbit de snelheid niet haalt is omdat het soms nodig is om je vanuit de centrale om te zetten. Je verhoging naar 100 Mbit is nog niet doorgevoerd, daarom haal je nog steeds 20 Mbit. Via My T-Mobile Thuis onder het kopje 'abonnementen' kan je zien wanneer de verhoging is verwerkt (meestal is dit binnen 1 a 2 dagen). Ik heb zojuist op afstands met je meegekeken en de volledige snelheid van 100 Mbit zou haalbaar moeten zijn op jouw adres, wacht nog even de omzetting af, ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken!
Bekijk origineelWat je aansluiting betreft geef ik je graag meer informatie! De reden dat je na het omzetten naar 100 Mbit de snelheid niet haalt is omdat het soms nodig is om je vanuit de centrale om te zetten. Je verhoging naar 100 Mbit is nog niet doorgevoerd, daarom haal je nog steeds 20 Mbit. Via My T-Mobile Thuis onder het kopje 'abonnementen' kan je zien wanneer de verhoging is verwerkt (meestal is dit binnen 1 a 2 dagen). Ik heb zojuist op afstands met je meegekeken en de volledige snelheid van 100 Mbit zou haalbaar moeten zijn op jouw adres, wacht nog even de omzetting af, ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.