Beantwoord
Internet problemen (bekabeld)
Beste T-Mobile,
Ik ben sinds ik lid ben bij jullie (zo’n 8 maanden nu) echt enorm teleur gesteld in jullie support, leuk dat ik misschien minder betaal dan bij KPN of een ander maar de support is zeer ver te zoeken. Ik heb in november contact gehad met jullie en er wordt werkelijk niks mee gedaan. Behalve het feit dat als ik info krijg alles zogenaamt altijd perfect werkt volgens jullie en er niks aan de hand is. En als ik bewijs aanlever dat er dingen echt niet kloppen, dan hoor ik simpelweg niks meer van jullie. Ik ben het zo enorm spuug zat dit gedrag! Als ik de klantenservice bel moet je regelmatig een uur wachten (getimed) of wordt gewoon simpelweg de verbinding verbroken.
Ticket#2018112211005504
Ik wil dat er komende tijd hier wat mee gedaan wordt (als jullie uberhaupt iets kunnen vinden over mijn ticket)
Mijn Abonnement is een 750Mbps internet abonnement waarin ik meestal maar 300-400mbps haal, daarnaast hapert mijn wifi regelmatig waardoor ik geen verbinding heb. Met mijn wifi apparaten. Ook zou er gekeken worden of ik een huawei modem zou kunnen krijgen of dit de problemen oplost.
Als hier weer niks mee gedaan wordt dan blokkeer ik jullie van mijn rekening en neem ik rechtsbijstand in de arm. Ik accepteer niet dat ik langer zo genergeerd wordt en jullie afspraken totaal niet nakomen!
Ik ben sinds ik lid ben bij jullie (zo’n 8 maanden nu) echt enorm teleur gesteld in jullie support, leuk dat ik misschien minder betaal dan bij KPN of een ander maar de support is zeer ver te zoeken. Ik heb in november contact gehad met jullie en er wordt werkelijk niks mee gedaan. Behalve het feit dat als ik info krijg alles zogenaamt altijd perfect werkt volgens jullie en er niks aan de hand is. En als ik bewijs aanlever dat er dingen echt niet kloppen, dan hoor ik simpelweg niks meer van jullie. Ik ben het zo enorm spuug zat dit gedrag! Als ik de klantenservice bel moet je regelmatig een uur wachten (getimed) of wordt gewoon simpelweg de verbinding verbroken.
Ticket#2018112211005504
Ik wil dat er komende tijd hier wat mee gedaan wordt (als jullie uberhaupt iets kunnen vinden over mijn ticket)
Mijn Abonnement is een 750Mbps internet abonnement waarin ik meestal maar 300-400mbps haal, daarnaast hapert mijn wifi regelmatig waardoor ik geen verbinding heb. Met mijn wifi apparaten. Ook zou er gekeken worden of ik een huawei modem zou kunnen krijgen of dit de problemen oplost.
Als hier weer niks mee gedaan wordt dan blokkeer ik jullie van mijn rekening en neem ik rechtsbijstand in de arm. Ik accepteer niet dat ik langer zo genergeerd wordt en jullie afspraken totaal niet nakomen!
Beste antwoord door Brian
Hi @Michael K , daar gaan we meteen wat aan doen!
Ik zie in de speedtest die je door hebt gestuurd dat je inderdaad niet de volledige snelheid haalt (489 Mbps down, 336 up). Ik heb zojuist je verbinding op afstand bekeken en dit ziet er gelukkig wel goed uit. Daarnaast zie ik een 1 Gbit verbinding op poort 1 wat betekent dat je de snelheid in theorie zou moeten kunnen halen. Dit brengt mij op een aantal vragen:
Haal je de snelheid niet op beide poorten (1 en 2)?
Is het voor jou mogelijk om met meerdere apparaten te testen? Met een wat oudere laptop bijvoorbeeld kan het goed zijn dat je de volledige snelheid niet haalt omdat de netwerkkaart en harde schijf het niet bij kunnen benen.
Heb je al een andere netwerkkabel geprobeerd? De kabel moet in ieder geval Cat 5 of hoger zijn en vaak is een beschadigde netwerkkabel de boosdoener. Als je wil kan ik je kosteloos een kabel opsturen.
Ik verwacht niet dat dit de oorzaak is maar controleer voor de zekerheid nog even de instellingen van je netwerkkaart op het volgende:
Netwerkadapter aanpassen en statisch instellen op 1gbps full duplex
o Zoek naar het ‘Netwerk and Sharing Center’
o Klik links op ‘Change Adapter Settings‘
o Selecteer de interface waarmee je verbonden bent met de router
o Rechtermuisklik deze en selecteer ‘properties’
o Klik vervolgens op ‘Configure’
o Onder het ‘Advanced’ tab kies je voor 1.0 Gbps full duplex
Dan wat je Wifi betreft, als de verbinding wegvalt geldt dit dan voor de gehele Wifi verbinding of alleen op bepaalde plekken in de woning? Als je gehele Wifi verbinding wegvalt doet je vaste internet het dan nog wel? Welke lampjes zie je op dat moment branden op de modem en de Acces Point? Ik hoor het graag!
Bekijk origineelIk zie in de speedtest die je door hebt gestuurd dat je inderdaad niet de volledige snelheid haalt (489 Mbps down, 336 up). Ik heb zojuist je verbinding op afstand bekeken en dit ziet er gelukkig wel goed uit. Daarnaast zie ik een 1 Gbit verbinding op poort 1 wat betekent dat je de snelheid in theorie zou moeten kunnen halen. Dit brengt mij op een aantal vragen:
Haal je de snelheid niet op beide poorten (1 en 2)?
Is het voor jou mogelijk om met meerdere apparaten te testen? Met een wat oudere laptop bijvoorbeeld kan het goed zijn dat je de volledige snelheid niet haalt omdat de netwerkkaart en harde schijf het niet bij kunnen benen.
Heb je al een andere netwerkkabel geprobeerd? De kabel moet in ieder geval Cat 5 of hoger zijn en vaak is een beschadigde netwerkkabel de boosdoener. Als je wil kan ik je kosteloos een kabel opsturen.
Ik verwacht niet dat dit de oorzaak is maar controleer voor de zekerheid nog even de instellingen van je netwerkkaart op het volgende:
Netwerkadapter aanpassen en statisch instellen op 1gbps full duplex
o Zoek naar het ‘Netwerk and Sharing Center’
o Klik links op ‘Change Adapter Settings‘
o Selecteer de interface waarmee je verbonden bent met de router
o Rechtermuisklik deze en selecteer ‘properties’
o Klik vervolgens op ‘Configure’
o Onder het ‘Advanced’ tab kies je voor 1.0 Gbps full duplex
Dan wat je Wifi betreft, als de verbinding wegvalt geldt dit dan voor de gehele Wifi verbinding of alleen op bepaalde plekken in de woning? Als je gehele Wifi verbinding wegvalt doet je vaste internet het dan nog wel? Welke lampjes zie je op dat moment branden op de modem en de Acces Point? Ik hoor het graag!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.