Beantwoord
Waarom moet het 2 weken duren voordat de monteur langs kan komen om bij storing een nieuw model te plaatsen
Sinds een week al geen TV en gebrekkig internet. Vele telefoontjes en opstarten modem en stekkertje verzetten verder. Sinds vandaag ook geen internet meer. En dan vandaag de opmerking dat er eindelijk een monteur langskomt omdat alles al geprobeerd is. Die komt over een week. Ofwel 2 weken zonder TV en internet. Ze hebben geen monteurs beschikbaar is het antwoord. T mobile is niet de provider die snel kan handelen. Bij een volgend contract geen provider die zulke lange reparatie termijnen heeft.
Beste antwoord door Sander
Hoi @Jack kusters ,
Het sentiment is begrijpelijk. Rond kerst is het ook begrijpelijk dat er minder monteurs beschikbaar zijn. De reden dat we niet direct een monteur hebben aangestuurd is omdat we eerst moeten uitzoeken wat het euvel is. In de meeste gevallen kunnen we namelijk op afstand al veel regelen. Dan is het zonde om een monteur aan te sturen en dat duurt ook langer dan op afstand een instelling aanpassen. Ik baal ervan dat het op afstand niet is gelukt en dat er niet direct een monteur beschikbaar is. Ik ben in ieder geval blij dat alles nu inmiddels in het werk is gesteld en de oplossing ingepland is.
Tot slot wil ik afsluiten met een mogelijk alternatief. Geen TV via de TV Box, maar wellicht dat je nog TV kunt kijken via onze TV Anywhere app op je mobiel, tablet of PC/laptop. Ik hoop dat de Wifi voldoende hiervoor is. Op 4G kan natuurlijk ook, maar let dan op je internetbundel.
Bekijk origineelHet sentiment is begrijpelijk. Rond kerst is het ook begrijpelijk dat er minder monteurs beschikbaar zijn. De reden dat we niet direct een monteur hebben aangestuurd is omdat we eerst moeten uitzoeken wat het euvel is. In de meeste gevallen kunnen we namelijk op afstand al veel regelen. Dan is het zonde om een monteur aan te sturen en dat duurt ook langer dan op afstand een instelling aanpassen. Ik baal ervan dat het op afstand niet is gelukt en dat er niet direct een monteur beschikbaar is. Ik ben in ieder geval blij dat alles nu inmiddels in het werk is gesteld en de oplossing ingepland is.
Tot slot wil ik afsluiten met een mogelijk alternatief. Geen TV via de TV Box, maar wellicht dat je nog TV kunt kijken via onze TV Anywhere app op je mobiel, tablet of PC/laptop. Ik hoop dat de Wifi voldoende hiervoor is. Op 4G kan natuurlijk ook, maar let dan op je internetbundel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.