Beantwoord
Internet valt om de zoveel tijd uit (lan)
Hoi, ik heb er al wat over gelezen maar voor mij is nog niet duidelijk hoe het kan en waarom..
Ik heb 2 internetkabels uit de modem die weer verbonden zijn met ieder een nieuwe switch. Nou heb ik de laatste maand last van dat het internet uitvalt (kabel verbinding blijft maar het beroemde gele driehoekje) en het doet het weer nadat ik de modem uit en aan doe. Ik heb ook telefoon via VoIP wat dus inhoudt dat ik niet bereikbaar ben tot ik opmerk dat het internet het niet doen.
De modem is al vervangen maar dit heeft het probleem dus niet verholpen.
Enige idee wat ik nog meer kan doen? Ik heb btw nog de oude draytek box, is dit probleem wellicht minder bij de huawei?
Ik heb 2 internetkabels uit de modem die weer verbonden zijn met ieder een nieuwe switch. Nou heb ik de laatste maand last van dat het internet uitvalt (kabel verbinding blijft maar het beroemde gele driehoekje) en het doet het weer nadat ik de modem uit en aan doe. Ik heb ook telefoon via VoIP wat dus inhoudt dat ik niet bereikbaar ben tot ik opmerk dat het internet het niet doen.
De modem is al vervangen maar dit heeft het probleem dus niet verholpen.
Enige idee wat ik nog meer kan doen? Ik heb btw nog de oude draytek box, is dit probleem wellicht minder bij de huawei?
Beste antwoord door Sander
Hi @Meinona1 ,
Zojuist heb ik een nieuw modem voor jou aangevraagd. Binnenkort kun je hierover een update verwachten. Het gaat er natuurlijk om dat jij zo snel mogelijk een stabiele verbinding krijgt. Voor vragen kun je mij een privébericht sturen!
Bekijk origineelZojuist heb ik een nieuw modem voor jou aangevraagd. Binnenkort kun je hierover een update verwachten. Het gaat er natuurlijk om dat jij zo snel mogelijk een stabiele verbinding krijgt. Voor vragen kun je mij een privébericht sturen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.