Beantwoord
Netflix werkt niet
Sinds een paar dagen heb ik T-Mobile Thuis internet: ADSL 100Mbit. Overgestapt van Ziggo 250 Mbit. Nu al spijt. Ik ondervind volgende problemen:
1. Netflix werkt niet via mijn Samsung Smart tv
2. Netflix werkt ook niet via mijn Nvidia Shield Android tv
3. Als ik met wifi van T-Mobile gekoppeld bent worden de plaatjes niet geladen (zoals de tegels bij Netflix, maar ook de plaatjes van bijvoorbeeld Marktplaats op mijn telefoon, wel bij switch naar 4G van T-Mobile zoals gebruikelijk)
4. Amazon Prime streamingdienst werkt niet
5. Kodi werkt ook niet.
In eerste instantie gekoppeld aan 5G WiFi van T-Mobile. Snelheid is 65-77Mbit. Snel genoeg. Content bij Netflix wordt geladen en bij 24% stopt het en krijg de melding dat de titel momenteel niet afgespeeld kan worden. Na 3 dagen nog steeds dezelfde melding. Op mijn telefoon of laptop werkt het gewoon.
Vervolgens wifi T-Mobile uitgezet en mijn Orbi Netgear RBR50 geplaatst. Verder de satelliet geplaatst in de woonkamer. Zowel tv als Nvidia via ethernet gekoppeld aan Orbi satelliet. Maar ook zonder ethernet kabel geprobeerd (gewoon wifi). Helaas zonder resultaat. Zowel via smarttv als Nvidia Shield werkt Netflix en Amazon Prime niet.
Medewerker T-Mobile kwam met een onzin verhaal in mijn beleving. Reden van deze problemen is omdat ik wifi gebruik en geen bekabeld internet!!!!!. Zij was geen voorstander van wifi. Zij adviseert mij bekabeld aansluiting of power Line via stopcontact proberen.
Iemand ervaring met deze problemen? İk wil na 3 dagen weer weg bij T-Mobile. İk ga officieel een klacht indienen en mijn abonnement direct kosteloos beëindigen. Al deze problemen had ik bij Ziggo totaal niet. Ook bij Ziggo nam ik ALLEEN internet af.
1. Netflix werkt niet via mijn Samsung Smart tv
2. Netflix werkt ook niet via mijn Nvidia Shield Android tv
3. Als ik met wifi van T-Mobile gekoppeld bent worden de plaatjes niet geladen (zoals de tegels bij Netflix, maar ook de plaatjes van bijvoorbeeld Marktplaats op mijn telefoon, wel bij switch naar 4G van T-Mobile zoals gebruikelijk)
4. Amazon Prime streamingdienst werkt niet
5. Kodi werkt ook niet.
In eerste instantie gekoppeld aan 5G WiFi van T-Mobile. Snelheid is 65-77Mbit. Snel genoeg. Content bij Netflix wordt geladen en bij 24% stopt het en krijg de melding dat de titel momenteel niet afgespeeld kan worden. Na 3 dagen nog steeds dezelfde melding. Op mijn telefoon of laptop werkt het gewoon.
Vervolgens wifi T-Mobile uitgezet en mijn Orbi Netgear RBR50 geplaatst. Verder de satelliet geplaatst in de woonkamer. Zowel tv als Nvidia via ethernet gekoppeld aan Orbi satelliet. Maar ook zonder ethernet kabel geprobeerd (gewoon wifi). Helaas zonder resultaat. Zowel via smarttv als Nvidia Shield werkt Netflix en Amazon Prime niet.
Medewerker T-Mobile kwam met een onzin verhaal in mijn beleving. Reden van deze problemen is omdat ik wifi gebruik en geen bekabeld internet!!!!!. Zij was geen voorstander van wifi. Zij adviseert mij bekabeld aansluiting of power Line via stopcontact proberen.
Iemand ervaring met deze problemen? İk wil na 3 dagen weer weg bij T-Mobile. İk ga officieel een klacht indienen en mijn abonnement direct kosteloos beëindigen. Al deze problemen had ik bij Ziggo totaal niet. Ook bij Ziggo nam ik ALLEEN internet af.
Beste antwoord door Brian
Hi ucaylan, wat vreemd dat het niet werkt ondanks dat je wel een goede Wifi verbinding hebt. Heb je de netwerkinstellingen van je Smart TV en Shield op handmatig of automatisch staan? Als je ze op handmatig hebt staan dan proberen je apparaten nog steeds verbinding te maken met je Ziggo modem die er niet meer is. Een reset van je apparaat zelf of de netwerkinstellingen van het apparaat kan dit verhelpen. Heb je al ook geprobeerd de modem een keer een fabrieksreset te geven? Dit kan je doen door het kleine 'reset' of 'FR' knopje een aantal seconden in te drukken met bijvoorbeeld een paperclip of tandenstoker. Ik hoor graag wat het resultaat is!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.