Skip to main content
Beantwoord

VPN opzetten niet meer mogelijk

  • 27 september 2018
  • 4 reacties
  • 1627 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Sinds 25 sept 2018 is het voor mij niet meer mogelijk om thuis te werken.
Ik kan geen VPN verbinding meer opzetten met de zaak
Werk met laptop en win10pro.
Zet normaal VPN verbinding op via standaard VPN van windows.
of via mijn IPad.
In beide gevallen kan ik geen verbinding meer maken.
Via Telefoon hotspot en bij kennis met ziggo gewoon verbinding mogelijk.
T-Mobile heeft mijn modem gereset, geen enkele vorm van VPN is mogelijk.
T-Mobile servicedesk kan geen antwoord geven en verwijst mij door naar forum.

Beste antwoord door Brian

Hi Jeroen036, een VPN is een extern programma dus we hebben hier geen 'kant-en-klare' oplossing voor maar ik kijk graag met je mee hoe we dit op kunnen lossen! Krijg je een bepaalde melding te zien wanneer je verbinding probeert te maken via de VPN? En heb je gecontroleerd of de instellingen nog wel juist zijn? We maken gebruik van een dynamisch IP-adres, mogelijk is deze recent bij jou veranderd waardoor de VPN instellingen nu niet meer kloppen. Mocht je meer informatie hebben geef het dan zeker door, dan kijken we met je mee!
Bekijk origineel

4 reacties

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 28 september 2018
Hi Jeroen036, een VPN is een extern programma dus we hebben hier geen 'kant-en-klare' oplossing voor maar ik kijk graag met je mee hoe we dit op kunnen lossen! Krijg je een bepaalde melding te zien wanneer je verbinding probeert te maken via de VPN? En heb je gecontroleerd of de instellingen nog wel juist zijn? We maken gebruik van een dynamisch IP-adres, mogelijk is deze recent bij jou veranderd waardoor de VPN instellingen nu niet meer kloppen. Mocht je meer informatie hebben geef het dan zeker door, dan kijken we met je mee!

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 september 2018
Hallo Brian,
Ik had tot 25 sept VPN op mijn T mobile lijn thuis.
Nu kan ik met geen mogelijkheid die VPN opzetten.
Als is ik mijn laptop via mijn mobile verbinding laat maken werkt de VPN gewoon.
Als ik bij mijn vriendin ben die Ziggo heeft werkt het gewoon.
Dus mij lijkt het dat het mijn modem of de internet verbinding thuis moet zijn.
Kan anders niet verklaren waarom de andere verbindingen wel werken. 't mobile heeft de modem gereset, probleem blijft.
Ik heb ook mullvad een VPN provider, deze werkt ook niet.

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 september 2018
Ik maak gebruik van software matige Vpn verbindingen. Zoals gebruikelijk in Win10, dus geen modem tot modem tunnels met IP check.
Melding is VPN niet mogelijk raadpleeg VPN server beheerder. Onze systeembeheer bedrijf heeft het aan onze kant bekeken en zegt alles staat goed, blijkt ook wel bij gebruik van ander internet toegang.

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 5 oktober 2018
Hallo @Jeroen036,

ik denk dat dit door het modem komt. zou je eens kunnen proberen om je computer in DMZ te zetten in het modem ? volgens mij moet het hierna wel werken.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen