Beantwoord
VPN opzetten niet meer mogelijk
Sinds 25 sept 2018 is het voor mij niet meer mogelijk om thuis te werken.
Ik kan geen VPN verbinding meer opzetten met de zaak
Werk met laptop en win10pro.
Zet normaal VPN verbinding op via standaard VPN van windows.
of via mijn IPad.
In beide gevallen kan ik geen verbinding meer maken.
Via Telefoon hotspot en bij kennis met ziggo gewoon verbinding mogelijk.
T-Mobile heeft mijn modem gereset, geen enkele vorm van VPN is mogelijk.
T-Mobile servicedesk kan geen antwoord geven en verwijst mij door naar forum.
Ik kan geen VPN verbinding meer opzetten met de zaak
Werk met laptop en win10pro.
Zet normaal VPN verbinding op via standaard VPN van windows.
of via mijn IPad.
In beide gevallen kan ik geen verbinding meer maken.
Via Telefoon hotspot en bij kennis met ziggo gewoon verbinding mogelijk.
T-Mobile heeft mijn modem gereset, geen enkele vorm van VPN is mogelijk.
T-Mobile servicedesk kan geen antwoord geven en verwijst mij door naar forum.
Beste antwoord door Brian
Hi Jeroen036, een VPN is een extern programma dus we hebben hier geen 'kant-en-klare' oplossing voor maar ik kijk graag met je mee hoe we dit op kunnen lossen! Krijg je een bepaalde melding te zien wanneer je verbinding probeert te maken via de VPN? En heb je gecontroleerd of de instellingen nog wel juist zijn? We maken gebruik van een dynamisch IP-adres, mogelijk is deze recent bij jou veranderd waardoor de VPN instellingen nu niet meer kloppen. Mocht je meer informatie hebben geef het dan zeker door, dan kijken we met je mee!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.