Hi rodcarr, Dennis, jammer dat we er niet uit zijn gekomen. Als ik het zo lees dan lijkt het inderdaad een modem issue maar wel vreemd dat we bij onze eigen testen geen problemen tegen kwamen. Ik ga dit morgen nog met Sander bespreken en kijken of we dit nogmaals voor kunnen leggen aan onze netwerk specialisten.
Wat het stukje service betreft, vooral wat Dennis aangeeft:
T-Mobile Thuis is echt in de markt gezet als consumentenproduct. Je merkt aan alle kanten dat wanneer een klant een niet-standaard situatie heeft, men vrijwel direct de handen eraf trekt, in plaats van samen met de klant zo dicht mogelijk naar de standaard situatie toe te werken (dat maakt troubleshooten nu eenmaal makkelijker).
Dit klopt deels maar ik wil hier toch even een nuance in aanbrengen 🙂 De werkwijze bij Thuis wás inderdaad uit gaan van de standaard situatie en alleen hier kunnen we ondersteuning op bieden. Bij afwijkende situaties (zoals hier het geval) houdt onze ondersteuning op een bepaald moment op. Dit geldt eigenlijk bij elke provider, je moet ergens een grens trekken en je kan realistisch gezien niet verwachten dat een Klantenservice medewerker overal verstand van heeft. Dat gezegd hebbende leeft zeker het besef dat "we bieden hier geen ondersteuning op" in deze tijd eigenlijk niet meer kan. En juist het stapje extra doen voor de klant en "Service Excellence" bieden zit erg in het DNA van T-Mobile. Maar alle verandering is langzaam en bij T-Mobile Thuis zijn er nog processen die niet helemaal aansluiten bij deze manier van denken. Gelukkig zien we dit wel steeds meer (deze Community is hier bijvoorbeeld een mooi voorbeeld van!) en ik weet zeker dat we de komende jaren steeds meer naar een klantgerichte manier van werken gaan zoals we al langer doen met onze mobiele tak!
We richten ons nu inderdaad voornamelijk op consumenten én
zakelijke glasvezel oplossingen op maat. Mogelijk gaan we ons in de toekomst ook meer op (klein) zakelijke klanten richten maar ik heb hier zelf nog niks over vernomen dus ik durf hier geen uitspraken over te doen 🙂.