Beantwoord
Snelheid Tmobile thuis
Beste lezer,
Onlangs ben ik overgestapt op tmobile thuis.
Over het algemeen ben ik tevreden, op de snelheid heb ik een aanmerking:
- De snelheid is niet als geadverteerd. Als ik mijn postcode invul, staat er dat er op mijn locatie 100/10Mbps zou kunnen worden gehaald met VDSL (zie onder screenshot). Vervolgens schrijf ik me in op 50Mbps, wat dus ruim mogelijk zou moeten zijn. Ik haal echter niet meer dan 30-35 Mbps (zie onder plaatje, gemeten met laptop bekabeld direct op router, ethernet op 1 Gbps). Gaat dit nog verbeteren de komende periode?
Onlangs ben ik overgestapt op tmobile thuis.
Over het algemeen ben ik tevreden, op de snelheid heb ik een aanmerking:
- De snelheid is niet als geadverteerd. Als ik mijn postcode invul, staat er dat er op mijn locatie 100/10Mbps zou kunnen worden gehaald met VDSL (zie onder screenshot). Vervolgens schrijf ik me in op 50Mbps, wat dus ruim mogelijk zou moeten zijn. Ik haal echter niet meer dan 30-35 Mbps (zie onder plaatje, gemeten met laptop bekabeld direct op router, ethernet op 1 Gbps). Gaat dit nog verbeteren de komende periode?
Beste antwoord door Sterre
Hoi Ggoeij,
Ik heb heb direct voor je gekeken wat er is gebeurd. De netbeheerder heeft jouw verbinding nagekeken en meldt dat de lijn inmiddels weer stabiel is. Ook geeft de beheerder aan dat de snelheid die jij ziet in de postcodecheck geldt voor de geplande buitenring die nog opgeleverd moet worden, dus niet voor jouw aansluiting. Sorry voor deze verwarring!
Als ik het verhaal van de netbeheerder lees, is het op korte (en misschien zelfs langere) termijn niet mogelijk om jou meer dan de 35 Mbps te kunnen bieden. Is het een idee dat ik de snelheid in jouw pakket aanpas, zodat je in ieder geval niet te veel betaalt? Ik hoor graag van je!
Bekijk origineelIk heb heb direct voor je gekeken wat er is gebeurd. De netbeheerder heeft jouw verbinding nagekeken en meldt dat de lijn inmiddels weer stabiel is. Ook geeft de beheerder aan dat de snelheid die jij ziet in de postcodecheck geldt voor de geplande buitenring die nog opgeleverd moet worden, dus niet voor jouw aansluiting. Sorry voor deze verwarring!
Als ik het verhaal van de netbeheerder lees, is het op korte (en misschien zelfs langere) termijn niet mogelijk om jou meer dan de 35 Mbps te kunnen bieden. Is het een idee dat ik de snelheid in jouw pakket aanpas, zodat je in ieder geval niet te veel betaalt? Ik hoor graag van je!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.