Skip to main content
Beantwoord

Mycloud niet zichtbaar

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo, ik heb T-Mobile thuis glazvezel. achter de draytek heb ik een netgear met een vast IP-adres. hierop zit een WD MyCloud aangesloten. Deze is via wifi(draytek) gewoon te benaderen maar via vaste pc die ook op de netgear zit niet.
Ik zit met mijn handen in het haar.....

Beste antwoord door Brian

Hi JGT, heeft de pc ook een statisch IP-adres toegewezen gekregen? Op de support pagina van WD kom ik een aantal FAQ's tegen over het instellen van devices om verbinding te kunnen maken met de WD Cloud, mogelijk bieden deze uitkomst!
Bekijk origineel

4 reacties

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 10 april 2018
Hi JGT, heeft de pc ook een statisch IP-adres toegewezen gekregen? Op de support pagina van WD kom ik een aantal FAQ's tegen over het instellen van devices om verbinding te kunnen maken met de WD Cloud, mogelijk bieden deze uitkomst!

jverweijthuis
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 30 mei 2018
Is het al gelukt om hem online te krijgen? Het lukt hier ook niet 😕

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 mei 2018
Nee is mij ook nog niet gelukt. Ben ook geen IT'er. Daarnaast blijft mijn wifi slecht, wel sterk signaal maar slechte data overdracht.
Support helpt wel maar die denken dat je alles kan wat zij zeggen. maakt het helaas allemaal niet duidelijker

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 4 juni 2018
@jverweijthuis @JGT Is het voor jullie mogelijk om wat meer uitleg/achtergrond informatie te delen over waar jullie precies op vastlopen (mogelijk bijvoorbeeld een stappenplan van WD)? Dan kijken we hier graag met jullie mee of we een oplossing kunnen vinden!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen