Beantwoord
Alles in 1 glasvezel modem op 5G
Ik overweeg een overstap van mijn huidige alles-in-1 glasvezelprovider naar T-Mobile.
Een belangrijke voorwaarde is wel dat WiFi op de 5 GHz band beschikbaar is. Ik zie dat het glasvezelmodem wat T-Mobile aanbiedt echter alleen 2,4 GHz WiFi ondersteund. Kan T-Mobile mij hiervoor een oplossing aanbieden?
Een belangrijke voorwaarde is wel dat WiFi op de 5 GHz band beschikbaar is. Ik zie dat het glasvezelmodem wat T-Mobile aanbiedt echter alleen 2,4 GHz WiFi ondersteund. Kan T-Mobile mij hiervoor een oplossing aanbieden?
Beste antwoord door Hidden.nld
Hallo rmu123,
Als blijkt dat bij jou thuis de wifi niet goed werkt. dan word er door een monteur een fritz 1750E accesspoint geplaatst. deze heeft wel 5Ghz ondersteuning.
In de meeste gevallen zal dit bij een wifi service bezoek gedaan worden. Je kan op de link zien onder welke voorwaarden je een repeater kan krijgen.
Je kan natuurlijk ook je eigen router plaatsen. bijvoorbeeld een TP-Link Achter C7
Bekijk origineelAls blijkt dat bij jou thuis de wifi niet goed werkt. dan word er door een monteur een fritz 1750E accesspoint geplaatst. deze heeft wel 5Ghz ondersteuning.
In de meeste gevallen zal dit bij een wifi service bezoek gedaan worden. Je kan op de link zien onder welke voorwaarden je een repeater kan krijgen.
Je kan natuurlijk ook je eigen router plaatsen. bijvoorbeeld een TP-Link Achter C7
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.