Beantwoord
Inloggen modem niet mogelijk
Onlangs wilde ik de instellingen aanpassen van mijn internet modem (Draytek Vigor 2132FVn) echter wanneer ik het adres http://192.168.1.1 opgeef dan is de website niet bereikbaar.
Ik heb al getracht om het modem terug te zetten naar de fabrieks instellingen echter dit heeft niet geholpen.
In de zomer van 2016 heb hier de eerste instellingen op gedaan echter nu valt er niets meer op in te stellen. Het apparaat geeft nog wel internet en Wi-Fi signaal door.
Ik heb al getracht om het modem terug te zetten naar de fabrieks instellingen echter dit heeft niet geholpen.
In de zomer van 2016 heb hier de eerste instellingen op gedaan echter nu valt er niets meer op in te stellen. Het apparaat geeft nog wel internet en Wi-Fi signaal door.
Beste antwoord door Hidden.nld
hmm het lijkt of de webserver is vastgelopen van het modem. probeer eens om hem uit en aan te setten.
als dat niet lukt kun je ook een factory reset te doen door het resetknopje met een tandenstoker 30sec in te drukken
Bekijk origineelals dat niet lukt kun je ook een factory reset te doen door het resetknopje met een tandenstoker 30sec in te drukken
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.