Beantwoord
Galaxy J3 2017 geen ip adres verkrijgen
Met de Galaxy J3 2017 kan ik niet op de wifi van het modem van T Mobile. Op het modem van Ziggo gaat dit vlug en feilloos. Na op internet gezocht te hebben en van alles geprobeerd te hebben is het probleem niet opgelost. Toen via messenger contact gezocht met T Mobile. En dat schiet echt niet op als je 1 reactie per dag krijgt met een oplossing die niks brengt. T Mobile verkoopt deze telefoons ook en ik neem aan dat die ook op modem van T Mobile werken of T Mobile zorgt dat ze werken want dit is al een probleem van heel lang. He afgaan van de lijstjes wat deze medewerkers voor zich hebben is zinloos en irritant want hij werkt op andere modems. Of is dit probleem nooit opgelost door T Mobile ? Ik ben niet echt blij met T Mobile thuis en dit maakt het echt niet beter. Het niet functioneren van de telefoon op T Mobile modem, de service in de chat van niks. Als mijn contract afgelopen is weet ik het of er moet heel iets gebeuren.:@
Beste antwoord door Brian
@ 19boos58, jammer om te horen dat we je niet hebben kunnen helpen via Facebook. Ik kan je verzekeren dat we er alles aan willen doen om dit op te lossen! Als andere apparaten wél verbinding kunnen maken met de modem dan ligt de oorzaak in de combinatie van de Galaxy J3 met de modem. Heb je de stappen uit ons laatste Facebook bericht geprobeerd? Ik hoor graag wat hier het resultaat van is! Ik heb dit bericht hieronder nog een keer geplaatst:
Hi, ik vermoed dat het een 'combinatie van' is. Ik heb toevallig hetzelfde gehad met mijn Samsung en een modem van KPN. Als andere apparaten wel verbinding kunnen maken dan ligt het niet aan de modem maar aan de communicatie tussen beide toestellen, Er is nog één ding dat je zou kunnen proberen en dat is het wifi netwerk 'vergeten' op je toestel en dan zowel de modem als je toestel beide terugzetten naar de fabrieksinstellingen zodat ze met een schone lei kunnen beginnen en opnieuw verbinding maken elkaar kunnen maken. Als ook
andere apparaten geen verbinding met wifi kunnen maken dan ligt de oorzaak waarschijnlijk wél aan de modem en kunnen we deze uiteraard vervangen. Ik hoor
graag wat het resultaat is van bovenstaande stappen! Groet, Brian
@mjanssen58 Oei dat is geen lekkere binnenkomer zo! Ik kijk graag met je naar een oplossing, zou je mij hiervoor je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen via een privébericht? Ik zit voor je klaar!
Bekijk origineelHi, ik vermoed dat het een 'combinatie van' is. Ik heb toevallig hetzelfde gehad met mijn Samsung en een modem van KPN. Als andere apparaten wel verbinding kunnen maken dan ligt het niet aan de modem maar aan de communicatie tussen beide toestellen, Er is nog één ding dat je zou kunnen proberen en dat is het wifi netwerk 'vergeten' op je toestel en dan zowel de modem als je toestel beide terugzetten naar de fabrieksinstellingen zodat ze met een schone lei kunnen beginnen en opnieuw verbinding maken elkaar kunnen maken. Als ook
andere apparaten geen verbinding met wifi kunnen maken dan ligt de oorzaak waarschijnlijk wél aan de modem en kunnen we deze uiteraard vervangen. Ik hoor
graag wat het resultaat is van bovenstaande stappen! Groet, Brian
@mjanssen58 Oei dat is geen lekkere binnenkomer zo! Ik kijk graag met je naar een oplossing, zou je mij hiervoor je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen via een privébericht? Ik zit voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.