Skip to main content
Beantwoord

port forwarding gta5

• 26 november 2017
  • 8 reacties
  • 226 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
hoi zit al een tijd met een probleem dat ik nog steeds niet online kom met gta5 weet welke poorten ik open moet zetten (TCP: 80, 443, 3478, 3479, 3480) (UDP: 3478, 3479) maar hoe je er komt? iemand een idee? zou me een hoop stress schelen:8

Beste antwoord door Hidden.nld

Hallo rolo,

Welkom op het community forum,

Je kan portforwarding instellen op het modem.
voor de Draytek kun je het hier vinden.
Voor de Huawei kun je het hier vinden.
Bekijk origineel

8 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • Antwoord
  • 26 november 2017
Hallo rolo,

Welkom op het community forum,

Je kan portforwarding instellen op het modem.
voor de Draytek kun je het hier vinden.
Voor de Huawei kun je het hier vinden.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 november 2017
heb het gedaan zoals uitgelegd zie afbeelding alleen helaas nog zonder resultaat 😠

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 28 november 2017
Hi rolo116, dat zit inderdaad in de goede richting! Heb je dit al voor alle poorten gedaan? Volg even de stappen in dit artikel, hier wordt precies aangegeven hoe je die in kan stellen op je Playstation en/of Xbox. Ik hoor graag of het gelukt is!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 november 2017
dank je wel voor je reactie ga er snel mee aan de slag en zal zeker laten weten of het me gelukt is:)

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 december 2017
bedankt allemaal voor het meehelpen!is me gelukt kan weer online spelen:D:D

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 1 december 2017
Fijn om te lezen, rolo116! Veel speelplezier 🙂!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 januari 2025

Sinds de montage van de nieuwe Router ZYXEL (dec 2024)is  er geen communicatie meer tussen de omvormer van Solar Edge omdat volgens Solar Edge de TCP poorten 443&22222  Niet open staan,dit zijn de poorten waar de Omvormer door communiceert met de Router . De monteurs van Odido (2) hebben geprobeerd om verbinding te maken,echter dat is Niet gelukt.Ben ten einde raad .

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21677 reacties
  • 23 januari 2025

Hallo ​@19023 

Het zou niet nodig moeten zijn om poorten te openen voor je omvormer, is deze bekabeld verbonden of via de WiFi en is de WiFi module al eens gereset?

Misschien kan je het volgende eens proberen:

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

Schakel bij de WiFi instellingen 5 GHz uit. Wat je ook kunt proberen is ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen