Beantwoord
Router: maar twee poorten beschikbaar?
Heb sinds kort T-Mobile thuis met een Huawei Home Gateway. Nu kom ik er achter dat van de vier ethernetpoorten er maar twee lijken te werken. Op dit forum kom ik als reactie op een andere vraag tegen dat er twee poorten gereserveerd zijn voor Televisie. Is dat inderdaad het geval bij de Home Gateway? Zo ja, is dat op een of andere manier uit te zetten? Ik gebruik geen TV en heb wel een extra poort nodig 🙂.
Beste antwoord door Hidden.nld
Hoi OhZucht,
ik begrijp helemaal wat je bedoeld alleen is het modem van TMobile en heb je deze in bruikleen. ze hebben er (helaas) voor gekozen om tv in een apart vlan te gooien. en om 1 uniforme configuratie te hebben op het modem. je kan alleen inloggen als gebruiker en niet als admin. hierdoor is het dus ook niet mogelijk deze aanpassing te doen. tmobile beheerd het modem zij leveren een modem met 2 internet poorten en 2 tv poorten. er is geen aparte configuratie voor een internet only waardoor je 4poorten internet heb.
dit is voor dsl en glasvezel het zelfde.
Bekijk origineelik begrijp helemaal wat je bedoeld alleen is het modem van TMobile en heb je deze in bruikleen. ze hebben er (helaas) voor gekozen om tv in een apart vlan te gooien. en om 1 uniforme configuratie te hebben op het modem. je kan alleen inloggen als gebruiker en niet als admin. hierdoor is het dus ook niet mogelijk deze aanpassing te doen. tmobile beheerd het modem zij leveren een modem met 2 internet poorten en 2 tv poorten. er is geen aparte configuratie voor een internet only waardoor je 4poorten internet heb.
dit is voor dsl en glasvezel het zelfde.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.