Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn Outlook e-mail instellen?


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Ik ben sinds vandaag bij t mobile en ik probeer mijn email in te stellen bij Outlook. Nu krijg ik steeds een melding in beeld waarin staat geef je gebruikers naam en wachtwoord op voor de volgende server en dat is dan de pop3 server
En dan vraagt ie om gebruikersnaam en wachtwoord.
Heb dat al.100 keer ingevuld. Wie kan zeggen wat ik.fout doe.
Doe precies wat in de handleiding staat

Gr marja

Beste antwoord door Matti100

Misschien staat er een fout in de handleiding! https://thuisservice.t-mobile.nl/thuis-assets/downloads/handleidingen/thuis-handleiding-email-instellen.pdf .
Op pagina 9 staat :
" Stap 4..........
Het type account is IMAP.
De server voor inkomende e-mail is pop3.t-mobilethuis.nl De server voor uitgaande e-mail is smtp.t-mobilethuis.nl"
Het kan zijn dat pop3.t-mobilethuis.nl vervangen moet worden door imap.t-mobilethuis.nl ?( zie screenshot van de instelling van kpnmail met Imap)
Ik denk dat je het in ieder geval kan proberen.

Bekijk origineel

13 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8088 reacties
  • 14 augustus 2017
Goedenavond Marja welkom in het forum.
Wil je een Tmobile-mailadres instellen?
En om wat voor abonnement gaat het? Mobile of Tmobile thuis?

Heb je hier al gekeken? (Tmobile Thuis)
https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/email-instellingen

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 15 augustus 2017
Hoi. Het is voor t mobile thuis. Heb een email adres van t mobile gekregen en die wil ik nu op mijn laptop en tablet zetten bij Outlook. Ik Heb Outlook 2007. Dat moet toch geen probleem zijn. Ik doe precies wat er staat in de bovenstaande link . En elke keer komt er nu een venstertje dat ik voor de pop3 server wachtwoord en gebruikers naam moet invullen. En ik zat eerst bij KPN en de instellingen zijn eigenlijk gelijk als bij KPN. Snap er niks van wat verkeerd is

  • 464 reacties
  • 15 augustus 2017
Dus de gebruikersnaam en wachtwoord zijn fout / worden afgekeurd?

Ik heb daar ook vaak problemen mee. Soms moet je namelijk een gebruikersnaam inclusief apestaartje en de rest invullen, en soms alleen het voorste gedeelte. Kan dat de oorzaak zijn?

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 15 augustus 2017
In de handleiding staat dat je hele email adres moet invullen plus het wachtwoord dat je bij t mobile hebt gekregen. Ga er vanmiddag weer mee bezig. Heb klantenservice al gebeld maar die hebben geen verstand van outlook zeggen ze

  • 464 reacties
  • 15 augustus 2017
Terzijde: tegenwoordig wordt Imap ipv Pop aangeraden, maar dat is het probleem niet. Je moet ook allerlei andere dingen instellen: poortnummer etc. Wist je dat? Het is ingewikkelder dan alleen een emailadres en wachtwoord

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 15 augustus 2017
Ja klopt..dat stond er allemaal bij. Maar ik heb als email t-mobilethuis.nl op het eind . Zal dat het probleem zijn

  • 464 reacties
  • Antwoord
  • 15 augustus 2017
Misschien staat er een fout in de handleiding! https://thuisservice.t-mobile.nl/thuis-assets/downloads/handleidingen/thuis-handleiding-email-instellen.pdf .
Op pagina 9 staat :
" Stap 4..........
Het type account is IMAP.
De server voor inkomende e-mail is pop3.t-mobilethuis.nl De server voor uitgaande e-mail is smtp.t-mobilethuis.nl"
Het kan zijn dat pop3.t-mobilethuis.nl vervangen moet worden door imap.t-mobilethuis.nl ?( zie screenshot van de instelling van kpnmail met Imap)
Ik denk dat je het in ieder geval kan proberen.


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 16 augustus 2017
@Busmiep, is het gelukt met de tips van Matti100 (thank you!)?

Als het nou niet gelukt is, kun je dan je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht aan mij sturen? Dan ga ik even met je meekijken. 🙂

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 juni 2023

 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 juli 2023

Wat doe ik niet goed 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 juli 2023

Krijg het niet voor me kaar


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 juli 2023

Graag een oplossing het is ook mijn werk mail 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @Lende1, ik heb jouw afbeeldingen verwijderd omdat er persoonsgegevens gedeeld werden (je e-mailadres). Wat werkt er precies niet? Ik zie op de eerste afbeelding een geldig certificaat dus daar kan het niet aan liggen. Kun je iets meer informatie bieden? Dan kunnen we je zo goed mogelijk helpen! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen