Beantwoord
Playstation 4 online
Goede dag, wij hebben sinds een paar dagen T-mobile thuis. Het Internet is gewoon erg snel, aangesloten op het glasvezel. Ik zelf ben een fanatieke gamer, dus heb ik natuurlijk ook snel mijn playstation aan het Internet aangesloten. Tot mijn verbazing kan ik nu ineens niet meer op een goede manier met mijn vrienden in een party, telkens als ik probeer te communiceren hoor ik hen haperen, en zij mij ook. Voorheen hadden wij Tele 2 en daar hadden wij dus niet dit probleem. Wij hebben zelf al van alles geprobeerd en alle topics doorgespit, maar niks heeft gewerkt. Dus mijn vraag was of iemand hiermee ervaring heeft en mij hiermee kan helpen, want dit is erg frustrerend 😞
Beste antwoord door Sander
Hoi farukmert,
Welkom op het forum. Mijn complimenten, ik zie dat je ook al gezocht hebt op ons forum, maar je antwoord nog niet gevonden. Ik denk graag even mee.
Allereerst heb ik hier wat tips gevonden om de juiste poort te forwarden in dit topic
Ten tweede heb ik dit topic gevonden over het veranderen van het NAT type. Je kunt namelijk alleen in een party met elkaar communiceren als de NAT gelijk of lager is dan je eigen instellingen (open, moderate en strict). Strict kan alleen met strict spelen. Het kan dus ook aan de instelling bij je vrienden liggen.
Tot slot, je kunt nog je PS4 'binden' aan je modem met 'bind IP to mac'. Voor uitleg zie deze post van pHennyWise.
Ik hoop dat het hiermee wel lukt om met iedereen te communiceren. Houd je ons op de hoogte van je vorderingen? Zeker als je een oplossing hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineelWelkom op het forum. Mijn complimenten, ik zie dat je ook al gezocht hebt op ons forum, maar je antwoord nog niet gevonden. Ik denk graag even mee.
Allereerst heb ik hier wat tips gevonden om de juiste poort te forwarden in dit topic
Ten tweede heb ik dit topic gevonden over het veranderen van het NAT type. Je kunt namelijk alleen in een party met elkaar communiceren als de NAT gelijk of lager is dan je eigen instellingen (open, moderate en strict). Strict kan alleen met strict spelen. Het kan dus ook aan de instelling bij je vrienden liggen.
Tot slot, je kunt nog je PS4 'binden' aan je modem met 'bind IP to mac'. Voor uitleg zie deze post van pHennyWise.
Ik hoop dat het hiermee wel lukt om met iedereen te communiceren. Houd je ons op de hoogte van je vorderingen? Zeker als je een oplossing hebt, hoor ik het graag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.