Beantwoord
Internet valt steeds weg inclusief TV
Heb sinds 2 weken flinke problemen met internet. Deze valt om de haverklap weg.
Heb modem gereset, maar heeft geen soelaas geboden.
Nu heb ik sinds deze week eindelijk begrepen van de klantenservice dat het een bekend probleem is, maar verder wordt er weinig informatie over verstrekt en zie ik op deze forums ook geen meldingen...
Via allestoringen en tweakers.net forum vind ik meer informatie, maar van tmobile... Wat is er aan de hand en wanneer is dit opgelost?
Heb modem gereset, maar heeft geen soelaas geboden.
Nu heb ik sinds deze week eindelijk begrepen van de klantenservice dat het een bekend probleem is, maar verder wordt er weinig informatie over verstrekt en zie ik op deze forums ook geen meldingen...
Via allestoringen en tweakers.net forum vind ik meer informatie, maar van tmobile... Wat is er aan de hand en wanneer is dit opgelost?
Beste antwoord door Sander
@afgverhart, je geeft aan dat de (WAN) verbinding niet langer dan 24 uur actief is, dan gaat er inderdaad iets mis. Puur om te testen wil ik je ook vragen om alle randapparatuur even los te koppelen, zodat we kunnen uitsluiten dat daar iets van feedback vanaf komt. Qua firmware, als je een fabrieksreset wilt uitvoeren, dan weet je dat deze weer uptodate is. Let op: alle instellingen zijn dan ook weer terug bij af.
@linnyjay: Ik hoop dat de onderbrekingen van korte duur zijn. Bovenstaande reset kun je ook uitproberen. Anders moeten we echt nog verder zoeken.
@lemonkid: Dank voor je hulp. Much appreciated! 🆒
Bekijk origineel@linnyjay: Ik hoop dat de onderbrekingen van korte duur zijn. Bovenstaande reset kun je ook uitproberen. Anders moeten we echt nog verder zoeken.
@lemonkid: Dank voor je hulp. Much appreciated! 🆒
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.