Skip to main content
Beantwoord

Ik kom niet bij webmail van T-Mobile thuis

  • 17 februari 2017
  • 5 reacties
  • 8842 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik kan sinds 15 februari, dus de overgang van Vodafonethuis naar T Mobile, niet meer bij mijn webmail komen. Bij het inloggen Vodafonethuis word ik doorgelust naar T-mobile en daar gebeurt niets meer.

Hoe kom ik nu bij mijn webmail? Ik mail heel veel en ben bang dat mijn mailbox gaat overlopen. Ik heb al wel een account aangemaakt.
Bij de chat kunnen ze niets doen en word ik doorverwezen naar onderstaand telefoonnummer. 0800-0092 is niet te bereiken, daar is het gigantisch druk. Wie helpt? Het cadeautje is leuk maar ik had liever zonder problemen de overname meegemaakt.

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi Yanet,

Fijn dat het is gelukt met de tip van Eric! :)

Op onze webmail (https://mail.t-mobilethuis.nl) kun je inloggen met je nieuwe T-Mobile Thuis e-mailadres.

Ook kun je met deze handleidingen een nieuw account in jouw e-mailprogramma maken. Ook staan hier alle gegevens die je nodig hebt om jouw account werkend te krijgen, zoals je Pop en SMTP instellingen.

Veel mailplezier!
Bekijk origineel

5 reacties

Eric_E
  • is een legendarische user
  • 143 reacties
  • 17 februari 2017
Ik kan op https://mail.t-mobilethuis.nl gewoon inloggen met het 'oude' Vodafone-Thuis adres en wachtwoord ?

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 februari 2017
Hoi Eric,
Het is gelukt, bedankt voor de tip!
Ik was nl nog maar net bij Vodafonethuis en wist dit nog niet uit mijn hoofd, dus even zoeken.
Yanet

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2017
Hi Yanet,

Fijn dat het is gelukt met de tip van Eric! :)

Op onze webmail (https://mail.t-mobilethuis.nl) kun je inloggen met je nieuwe T-Mobile Thuis e-mailadres.

Ook kun je met deze handleidingen een nieuw account in jouw e-mailprogramma maken. Ook staan hier alle gegevens die je nodig hebt om jouw account werkend te krijgen, zoals je Pop en SMTP instellingen.

Veel mailplezier!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 januari 2018
Kan niet inloggen in mijn mail...
we zijn overgestapt van Ziggo naar t-mobilethuis
nu krijg ik geen mail binnen,,,wat moet ik downloaden
outlook of ??? heb de ziggomail er nog op staan

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 19 januari 2018
Hi bencor02, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Je kan je e-mail op verschillende manieren inzien als je gebruik maakt van je @t-mobilethuis e-mailadres. De makkelijkste manier is via webmail, deze kan je openen via My T-Mobile Thuis. Je kan uiteraard ook een eigen e-mailprogramma gebruiken zoals inderdaad Outlook. Hier moet je dan nog wel even de e-mailserver voor instellen. Op onze website vind je voor elk programma de handleiding. Als het niet lukt laat dan even weten waar je op vast loopt dan kijk ik meteen met je mee!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen