Skip to main content
Beantwoord

Compensatie aanvraag

  • 25 juni 2025
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Waar kan ik compensatie aanvragen voor de afgelopen 3 storingen heb meerdere abonnementen bij Odido lopen waar ik niet op te bereiken was 

 

ik hoor graag van u

vriendelijke groet 

gerard van Emden 

Beste antwoord door eric

De storingen hebben geen 12 uur geduurd. Tevens waren ze niet allemaal voor dezelfde gebruikers. Wellicht komt er ern gebaar vanuit Odido voor de overmacht maar wettelijke vergoeding zul je even concreter moeten maken voor jouw individuele product en gemelde verstoring. 

Bekijk origineel

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9379 reacties
  • Antwoord
  • 26 juni 2025

De storingen hebben geen 12 uur geduurd. Tevens waren ze niet allemaal voor dezelfde gebruikers. Wellicht komt er ern gebaar vanuit Odido voor de overmacht maar wettelijke vergoeding zul je even concreter moeten maken voor jouw individuele product en gemelde verstoring. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen