Goedenavond,
Dit soort berichten type ik niet snel, maar ik ben goed klaar met Odido als organisatie en de houding die men neemt. Hieronder mijn verhaal/use-cases waar ik totaal niet te spreken ben over de afhandeling:
In mijn vorige woning heb ik een tijdje (1,5 week) zonder internet gezeten. Dit ontstond blijkbaar door het eigen hoofdkantoor. Dit had te maken met nummers op de glasvezelkastjes aanpassen waardoor mijn verbinding telkens offline ging. Gelukkig had ik een back-up verbinding! Maar er zou nog compensatie komen, die zal ik zelf moeten ophalen!? Jammer dat dit niet vanuit Odido komt!
Maar ik heb ook een verhuizing doorgegeven, om er vervolgens achter te komen dat het systeem deze niet goed heeft verwerkt (wel heb ik een bevestiging gehad). Blijkt vanaf het moment dat we zijn verhuist 2 weken later de eerste optie te zijn om de glasvezelaansluiting te activeren en aan te sluiten. Ben ik zelf met Guidion gaan bellen en wat blijkt, na 1 week kon ook al. Odido wilde zelf blijkbaar geen moeite doen?
Hoe kan een bedrijf zo te werk gaan? Ik vind het slecht, ongehoord en totaal passen bij het cijfer van Trustpilot. Ik ging voor een lager maandbedrag over, maar je levert op deze manier teveel in op de service. Als de dienst zelf draait dan draait het, maar anders is het echt drama!