Skip to main content
Beantwoord

compensatie geen internet en tv

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb helaas meer dan 24 uur geen internet en tv gehad.  Kan ik daarvoor een compensatie krijgen?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Datne, excuus voor het ongemak! Ik heb het meteen onderzocht en een vergoeding aangemaakt voor deze periode. Als je denkt, waarom is deze zo laag, dat komt omdat ik alleen je Internet heb kunnen vergoeden. De andere diensten in je abonnement krijg je gratis op dit moment. Je krijgt nog een e-mail ter bevestiging van de vergoeding en ziet deze terug op de eerst volgende rekening!

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21693 reacties
  • 2 mei 2025

Hallo ​@Datne 

Je krijgt een compensatie voor het aantal dagen dat je geen internet had. Deze wordt als volgt berekend: 1/30ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat je geen internet had.

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2994 reacties
  • Antwoord
  • 3 mei 2025

Hi ​@Datne, excuus voor het ongemak! Ik heb het meteen onderzocht en een vergoeding aangemaakt voor deze periode. Als je denkt, waarom is deze zo laag, dat komt omdat ik alleen je Internet heb kunnen vergoeden. De andere diensten in je abonnement krijg je gratis op dit moment. Je krijgt nog een e-mail ter bevestiging van de vergoeding en ziet deze terug op de eerst volgende rekening!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 12 mei 2025

Helaas is deze niet terug te vinden op mijn factuur.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9319 reacties
  • 12 mei 2025

De rekening worden de eerste van de maand opgemaakt. De vergoeding werd daarna als credit opgevoerd. Dat komt dus op de volgende factuur.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 12 mei 2025

Oke dank je wel.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen