Skip to main content

eerste 8 maanden 30 euro per maand niet meer geldig

• 28 april 2025
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi,

onlangs hebben wij glasvezel van odido genomen. hierbij kregen wij de eerste 8 maanden voor 30 euro, bij een jaar abonnement. 

wij zijn gegaan voor 100 mbit, wat voor ons in de praktijk te langzaam was. ik heb de klantenservice gebeld op 22 maart en daar werd ons beloofd dat na het ophogen van de snelheid, het aanbod van de eerste 8 maanden voor 30 euro bleef gelden.
nu zien wij op de factuur, dat deze korting komen te vervallen. dit is niet wat ons is beloofd telefonisch. 
graag zou ik met iemand in contact komen die ons kan helpen, aangezien we van de telefonische klantenservice niet veel wijzer worden, en zijn ons vertellen dat ze ons niet kunnen helpen.

Uitgelichte reactie

28 april 2025

Hoi ​@Iamglennn , welkom op de klant helpt klant community. 

Aanbiedingen kunnen helaas niet door moderators op het forum worden behandeld.  Dit kan alleen telefonisch op 0800-0092. Het is altijd goed om een bevestiging te vragen als je zaken aanpast. Zo voorkom je ook eventuele spraakverwarring tussen jou en een call center agent. Maar soms kunnen ook voorwaarden van een aanbieding veranderen, dan hangt het weer vanaf wanneer je gebeld hebt en de verandering ingaat.

Sinds dit jaar bijvoorbeeld kun je wel omhoog de snelheid aanpassen maar niet meer omlaag. 

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9313 reacties
  • 28 april 2025

Hoi ​@Iamglennn , welkom op de klant helpt klant community. 

Aanbiedingen kunnen helaas niet door moderators op het forum worden behandeld.  Dit kan alleen telefonisch op 0800-0092. Het is altijd goed om een bevestiging te vragen als je zaken aanpast. Zo voorkom je ook eventuele spraakverwarring tussen jou en een call center agent. Maar soms kunnen ook voorwaarden van een aanbieding veranderen, dan hangt het weer vanaf wanneer je gebeld hebt en de verandering ingaat.

Sinds dit jaar bijvoorbeeld kun je wel omhoog de snelheid aanpassen maar niet meer omlaag. 

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1482 reacties
  • 28 april 2025
eric schreef:

Sinds dit jaar bijvoorbeeld kun je wel omhoog de snelheid aanpassen maar niet meer omlaag. Daarom schriftelijke bevestiging vragen.

Dat gold alleen voor 2-jaarlijkse contracten. Dus ik denk dat hier een foutje gemaakt is.

Of dit moet onlangs ook ingevoerd zijn voor 1 jarige contracten en de helpdesk wist dat niet, wat ik me ook goed voor kan stellen van die scholieren op de helpdesk-callcenter. In dat geval zal er toch iemand duidelijkheid moeten geven. En het gaat hier dus om een verhoging waarbij korting altijd blijft staan.

Het gaat hier dus ook niet om het vragen om een aanbieding maar om de vraag of bij wijziging (verhoging) van abo die korting blijft staan. Daar heeft Odidi duidelijke regels voor die niet iedereen even goed begrijpt (helpdeskmedewerkers inbegrepen).

Maar aangezien het om een verhoging gaat denk ik dat het om een systeemfout gaat. Dat kan een moderator wel bekijken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 april 2025
rvk01 schreef:
eric schreef:

Sinds dit jaar bijvoorbeeld kun je wel omhoog de snelheid aanpassen maar niet meer omlaag. Daarom schriftelijke bevestiging vragen.

Dat gold alleen voor 2-jaarlijkse contracten. Dus ik denk dat hier een foutje gemaakt is.

Of dit moet onlangs ook ingevoerd zijn voor 1 jarige contracten en de helpdesk wist dat niet, wat ik me ook goed voor kan stellen van die scholieren op de helpdesk-callcenter. In dat geval zal er toch iemand duidelijkheid moeten geven. En het gaat hier dus om een verhoging waarbij korting altijd blijft staan.

Het gaat hier dus ook niet om het vragen om een aanbieding maar om de vraag of bij wijziging (verhoging) van abo die korting blijft staan. Daar heeft Odidi duidelijke regels voor die niet iedereen even goed begrijpt (helpdeskmedewerkers inbegrepen).

Maar aangezien het om een verhoging gaat denk ik dat het om een systeemfout gaat. Dat kan een moderator wel bekijken.

Hi,

het gaat inderdaad om de vraag of deze blijft staan (wat ons telefonisch wel beloofd was, maar niet de factuur verteld ons anders.)

is hier iemand die kan of dit een systeem fout is? dit gaat me op jaarbasis behoorlijk wat geld kosten nu.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen