Goedemorgen,
Tot mijn verhuizing was ik zeer tevreden over Odido, maar hierna is het ronduit slecht te noemen.
Beginnen met 2 x Klik en klaar te ontvangen, direct hiervoor gebeld en er is er direct eentje geannuleerd. Wel moest ik deze retour sturen, dit gedaan maar tot op heden krijg ik nog mailtjes en brieven dat deze retour gestuurd moet worden! Terwijl ik het oude wifipunt van het vorige adres later terug gestuurd heb maar daar al lang een bevestiging van heb gekregen.
Daarna problemen met het koppelen van mijn ring deurbel en zonnepanelen met wifi via de klik en klaar. Hierover meerdere keren contact gehad met de technische dienst. De eerste had geholpen met de modem instelling maar dat werkte nog steeds niet. Dezelfde dag opnieuw iemand anders aan de lijn gehad die mij vertelde dat het aan de klik en klaar lag en dat ik over zou moeten gaan naar DSL.
Direct de DSL afgesloten met iemand van de sales. Afspraak gemaakt voor het aansluiten (wat later blijkt dat je dit zelf moet doen gezien het een DIY pakket is, hoe komt hij er dan op dat er een monteur moet komen? En er ook een afspraak voor wordt gemaakt waar je nooit meer iets van hoort) ook de klik en klaar opgezegd die ik nog had. Aan de telefoon werd mij verteld dat een dag voor de opzegging van klik en klaar het toch weer actief gezet kon worden als de DSL niet zou werken. Dus de einddatum voor klik en klaar op as maandag gezet gezien vandaag de monteur zou komen voor de DSL.
Nu raad je het al, de DSL kan ik zelf niet aansluiten gezien de kabel door de vorige bewoners te kort is afgeknipt. Gister avond weer opnieuw gebeld met de technische dienst en opnieuw gekeken naar de klik en klaar instellingen want de DSL en klik en klaar zouden ongeveer hetzelfde internet moeten leveren op mijn adres en dus de problemen van het connecten van de ring en zonnepanelen niet zou oplossen. Opnieuw gekeken naar de instelling en wat aangepast. De persoon wist het toen ook niet meer en adviseerde mij hier op dit forum te kijken naar een oplossing. Uiteindelijk zelf nog wat geprobeerd en tada alles werkte naar behoren, de ring bel en zonnepanelen kon ik verbinden met wifi. Tot ik vanmorgen wakker werd en zag dat ik geen wifi meer had. Opnieuw gebeld en meerdere mensen aan de lijn heb gekregen niet geholpen aan mijn vraag. De klik en klaar was dus toch op gezegd per vandaag en niet meer actief te maken terwijl dit was afgesproken voor komende maandag.
Gezien er zoveel is mis gegaan ben ik de hoop in Odido verloren en hoopte ik op een compensatie als ik het toch eens opnieuw zou willen proberen aangezien ik nu weet hoe het met de juiste instelling wel allemaal werkend kan krijgen. De klantenservice vertelde mij dat compensatie niet mogenlijk is terwijl andere medewerkers zeggen van wel.
Hoe kan het zijn dat iedere medewerker iets anders zegt en dat er zoveel fout kan gaan?
Als er geen goede oplossing komt maar een rond kijken voor een andere provider?