Skip to main content
Beantwoord

Geen internet (glasvezel) sinds 10:15 vandaag

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Sinds 10.15 uur werkt het internet niet meer. Het lampje “Los” brandt niet (is dat goed of slecht?); als ik de glasvezelkabel loskoppel, wordt het lampje rood. De andere lampjes branden groen.
De router ontvangt geen IP-adres.
Ik heb alle apparaten al opnieuw opgestart.

Beste antwoord door soepkip67

Hallo allemaal,

Er is inderdaad een storing bekend in de regio Limburg.
Via onderstaand topic is eventueel te volgen hoe het er mee staat. Er volgen updates indien deze er zijn.

Bekijk origineel

13 reacties

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 10 maart 2025
l4r5-O schreef:

Sinds 10.15 uur werkt het internet niet meer. Het lampje “Los” brandt niet (is dat goed of slecht?); als ik de glasvezelkabel loskoppel, wordt het lampje rood. De andere lampjes branden groen.
De router ontvangt geen IP-adres.
Ik heb alle apparaten al opnieuw opgestart.

[10-03-2025/10:40] We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Limburg. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Toevallig ook in Limburg zoals hierboven beschreven? Bij mij ligt het ook eruit. Duurt lang en de website zelf geeft aan dat er geen storing is (via postcodecheck).

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 maart 2025

Same here, in Heerlen. Bij ons brandt het lampje “internet” rood op de router en in de router zelf is er geen WAN IP. Volgens de app en website is er geen storing, volgens de medewerker aan de telefoon ook niet.

Volgens die zelfde medewerker ligt het aan de router en weten ze niet wanneer dit opgelost zal worden, kan weken duren. Leuk.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 maart 2025

@markmangler 

Ja, ik woon in Limburg. Waar heb je deze informatie vandaan?

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 10 maart 2025

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1296 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2025

Hallo allemaal,

Er is inderdaad een storing bekend in de regio Limburg.
Via onderstaand topic is eventueel te volgen hoe het er mee staat. Er volgen updates indien deze er zijn.

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 10 maart 2025
ohnoitsfraa schreef:

Same here, in Heerlen. Bij ons brandt het lampje “internet” rood op de router en in de router zelf is er geen WAN IP. Volgens de app en website is er geen storing, volgens de medewerker aan de telefoon ook niet.

Volgens die zelfde medewerker ligt het aan de router en weten ze niet wanneer dit opgelost zal worden, kan weken duren. Leuk.

Heb ook gebeld. Ook Heerlen. Andere medewerker denk ik. Die van mij wist het wel. Kreeg zelfs unlimited internet aangeboden maar heb geen odido mobiel helaas.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 maart 2025
markmangler schreef:
ohnoitsfraa schreef:

Heb ook gebeld. Ook Heerlen. Andere medewerker denk ik. Die van mij wist het wel. Kreeg zelfs unlimited internet aangeboden maar heb geen odido mobiel helaas.

Wij kregen meteen 50% korting op de factuur, het zou aan volgens die medewerker aan de Zyxel T56 router liggen en dat zou enkel opgelost kunnen worden door een andere te plaatsen. Maar als ik zelf mijn eigen router aansluit en instel, dan werkt het ook niet. Ik krijg geen WAN IP en dat is het issue. Mij lijkt het gewoon een storing op het netwerk te zijn.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 maart 2025

Ik gebruik nog steeds de Zyxel VMG8825-T50.

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 10 maart 2025
l4r5-O schreef:

Ik gebruik nog steeds de Zyxel VMG8825-T50.

Wij hebben de EX5601-T1, hebben nog niet zo heel lang Odido, maar als het zo doorgaat met storingen is dit ook meteen het laatste jaar helaas. Ziggo was betrouwbaarder en qua snelheid, ping etc. merk je er helemaal niks van.

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 10 maart 2025

Hier is het nu eindelijk opgelost.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 maart 2025

Hier ook, 2min geleden kwam alles ineens terug online. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 maart 2025

Yes, het werkt weer. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 11 maart 2025

Fijn om te horen dat jullie allemaal weer online zijn gekomen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen