Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe modem/tv box

Hoi, 

Ik heb sinds 2020 internet en tv van T-mobile/Odido. Ik heb nog de ZyXel T-50. Daarnaast een tv box van Amino Aria 610. Deze werkt traag. Kan ik beide apparaten omruilen voor een nieuwe?

Met vriendelijke groet,

Jimmy Cheung

Beste antwoord door Jimmy Cheung

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Jimmy Cheung, helemaal terecht om je apparatuur een upgrade te geven! Geen zorgen, ik heb dit meteen in orde gemaakt. Je krijgt onze nieuwste Mediabox en een Zyxel T-56 van mij. De oude apparatuur hoeven wij niet terug, je kan deze afgeven bij een mileupunt bij jou in de buurt. We informeren je snel over de levering van deze nieuwe apparatuur. Geniet er alvast van!

Hoi ​@Cheyenne van Odido 

Bedankt voor je hulp!

Bekijk origineel

2 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Jimmy Cheung, helemaal terecht om je apparatuur een upgrade te geven! Geen zorgen, ik heb dit meteen in orde gemaakt. Je krijgt onze nieuwste Mediabox en een Zyxel T-56 van mij. De oude apparatuur hoeven wij niet terug, je kan deze afgeven bij een mileupunt bij jou in de buurt. We informeren je snel over de levering van deze nieuwe apparatuur. Geniet er alvast van!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 10 maart 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hoi ​@Cheyenne van Odido 

Bedankt voor je hulp!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen