Skip to main content
Beantwoord

Factuur klopt nog steeds niet - bedrag nog niet ontvangen

  • 24 januari 2025
  • 1 reactie
  • 8 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

In Factuurnummer TMT1046410005 van 15/11/2024 kreeg ik: “Goed nieuws, je krijgt wat terug van ons! We verrekenen dit bedrag met je eerstvolgende factuur.” Het is een bedrag van €27,21.

Nu twee maanden verder, dus twee facturen verder, krijg ik nog steeds het bedrag NIET. Wij hebben eerder deze maand gebeld naar klantenservice; zij beloofd dat wij in de factuur van januari het bedrag zouden krijgen. Maar toch niet. 

Ik heb zoveel beloven van meerdere klantenservice dat ik bevestiging zouden moeten ontvangen via email nadat ik heb gebeld (over verschillende topics) maar ik heb helemaal geen bevestiging ontvangen. 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Dubbel topic, bij deze gesloten. Vraag in een ander topic al beantwoord.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13380 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2025

Dubbel topic, bij deze gesloten. Vraag in een ander topic al beantwoord.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen