Skip to main content
Beantwoord

Internet only abonnement verlengen gaat niet

• 24 januari 2025
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Ik vind mijn internet only abonnement te duur. Toen zag ik op de website dat nieuwe klanten een aanbieding krijgen die voor mij als vaste klanten niet af te sluiten is (tenminste niet in mijn eigen Odido omgeving of app).

Nu komt het: op mijn email wordt al 8 dagen niet gereageerd, via de chat is de juist sales afdeling niet bereikbaar en telefonisch ook niet (dik half uur naar dat melodietje geluisterd)

Wat een klantenservice…

Ik ga eens kijken bij een andere provider of ze me daar wel als klant willen hebben. 

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@Bobbiebrown, super leuk dat je interesse hebt in een verlenging! 😄 Ook al had ik het graag gewild, kan ik hier zelf geen antwoord op geven, maar mijn collega's van de verlengafdeling staan zeker voor je klaar. Er staat een super mooi aanbod op je te wachten als je tussen maandag en zaterdag belt naar 0800 0092. Voor nu wens ik je een heel mooi weekend! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20912 reacties
  • 24 januari 2025

Hallo ​@Bobbiebrown 

Je kan de telefonische klantenservíce bellen op telefoonnummer 0800 0092 of 0800 0419 voor een verlengingsaanbod. Helaas kan je dit voor internet thuis niet online regelen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 januari 2025

Een beller is sneller gaat helaas niet op hier. Er wordt simpelweg niet opgenomen. 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2232 reacties
  • Antwoord
  • 25 januari 2025

Hoi ​@Bobbiebrown, super leuk dat je interesse hebt in een verlenging! 😄 Ook al had ik het graag gewild, kan ik hier zelf geen antwoord op geven, maar mijn collega's van de verlengafdeling staan zeker voor je klaar. Er staat een super mooi aanbod op je te wachten als je tussen maandag en zaterdag belt naar 0800 0092. Voor nu wens ik je een heel mooi weekend! Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen