Ben al jaren bezig menig bewustwording , begrip en hulp te zien te verkrijgen, echter odido blijkt niet capable of onwillend mij te proberen te helpen nog logica hierin toe te willen passen.
Heb een 1 gb glasvezel internet aangevraagt via pricewise bij Tmobile, echter ergens is deze eenzijdig aangepast omlaag wat men mij leverd, echter verhoogt wat men uit mij tracht te verwachten/opeist.
Dit heeft nu zodanige misvorming gekregen, waarbij odido meer dan een 2 Gb abbonement kost voor een niet aangeboden en ook niet aangevraagde 750mb uit mij te proberen te vereisen onder de leugen van menig cbs "inflatie", dat zich zou vertalen in menig verhoging van meer dan 200%, hierboven op tracht odido mij naar mijn menig mij hierboven op op te lichten dmv verzin "incasso" kosten, terwijl mijn evidente betalingen dat onder protest zijn en meer behelst dan ik hoor te betalen voor de eigenlijke aangevraagde 1gb betaal ruim voor de voorgehouden sommatekosten en een maand vooruit, terwijl odido mij hierbij minder aanlevert zijnde volgens odido zelf 750mb en evident er geen 14dagen sommatie termijn bij in acht genomen ter spraken kan zijn, echter alsnog het maximale uit mij tracht te ontnemen en minder dan het aangevraagde en minder dan waar ik voor betaal leverd.
Heb volgens de AVG wets bepalingen alle stukken opgevraagd om hier een zaak van aan te kunnen spannen tegen de onrecht en naar mijn mening oplichting vanuit odido jegens mij, echter odido tracht ook hierin mij in de malling te proberen te nemen.
Graag een feitelijke aanpak en oplossing hierin, stel ik zeer op prijs, zodat ik alle onterechte ontnomen gelden incl de wettelijke rente terug betaald kan verkrijgen incl compensatie hierin.
Zijn er burgers die soort gelijke “service” ondervinden vanuit odido?
En wat of hoe heeft men dit opgelost gekregen of hoe kan ik zo efficient mogelijk dit recht trekken bij odido, zonder dat “klanten service” van odido mij aan menig lijntje gaan proberen te houden of mij hierin in de malling proberen te nemen.
Zoals (neem een “verlenging” of ga “zelf” een “nieuw” contract aan, alvorens dit recht getrokken is) om mijn rechten te ontzien hierin.
degeschillencommissie, naar de rechter stappen, ombudsman….etc welke zou het meest efficiente kunnen zijn dit te kunnen aanpakken of oplossen?
Aangezien ik al van alles anders heb getracht en ik niet serieus genomen ben door odido hierin.
Alle soort gelijk ervaringen van mede klanten/slachtoffers en of oplossingen of stappen plan stel ik zeer op prijs.
Bij voorbaat bedank.