Skip to main content
Beantwoord

Geen glasvezel internet meer

  • 21 november 2024
  • 11 reacties
  • 276 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds gisteren heb ik geen internetverbinding meer, ondertussen al een aantal keer modem uit gehad en gereset maar hij komt niet meer op. Wifi werkt wel maar zonder internetverbinding, lampje is rood op de modem. Op mn glasvezelkastje knippert het LOS lampje (langzaam) en is het PON lampje uit. Ligt dit dan aan de verbinding buiten mijn huis? En hoe kan ik hiernaar laten kijken? 

 

Beste antwoord door JDvD

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@RJWH, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je inmiddels weer online bent. Klopt dit?

 

 

Ja, dat klopt. Vreemd genoeg is de snelheid ook beter. Ik had de laatste tijd steeds dat ik de wifi tijdelijk moest uitzetten omdat het niet werkte. Ben best lang offline geweest en op mobiel verder gegaan. Niet wat ik had gewild want dan ben ik zo door mijn bundel geweest. Jammer dat het best lang duurde. 

Bekijk origineel

11 reacties

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 21 november 2024

Bij hetzelfde. Er is dus storing. TV doet het ook niet!


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 november 2024

Hier ook sinds gister avond 21:00..

Vanalles geprobeerd maar helaas. Hoop dat het snel opgelost is, want ben bijna door mijn bundel heen😤


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 21 november 2024

Op de stekker van het glasvezelkastje branden 3 groene lampjes. 1 brandt er niet. Op het modem brandt dat ene rode lampje. Hierdoor geen internet, geen TV en geen telefoon. Inderdaad gaat mijn bundel op 5G er rap doorheen als dit langer duurt. 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 november 2024

Maarja dat zal wel ons probleem zijn, dat onze bundels straks op zijn🙄

Odido is echt waardeloos, stap over zodra het kan!

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 22 november 2024

Hey ​@RJWH, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je inmiddels weer online bent. Klopt dit?

 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 22 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@RJWH, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je inmiddels weer online bent. Klopt dit?

 

 

Ja, dat klopt. Vreemd genoeg is de snelheid ook beter. Ik had de laatste tijd steeds dat ik de wifi tijdelijk moest uitzetten omdat het niet werkte. Ben best lang offline geweest en op mobiel verder gegaan. Niet wat ik had gewild want dan ben ik zo door mijn bundel geweest. Jammer dat het best lang duurde. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 22 november 2024
JDvD schreef:

Ja, dat klopt. Vreemd genoeg is de snelheid ook beter. Ik had de laatste tijd steeds dat ik de wifi tijdelijk moest uitzetten omdat het niet werkte. Ben best lang offline geweest en op mobiel verder gegaan. Niet wat ik had gewild want dan ben ik zo door mijn bundel geweest. Jammer dat het best lang duurde. 

 

Fijn om te horen dat het weer werkt ​@JDvD!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 november 2024

Hoi ​@Tommie van Odido,

 

Het werkt idd weer! Ik kwam gisteravond laat thuis en alles deed het weer alsof er niets was gebeurd. Wonderbaarlijk, maar prima! Had helaas de monteur niet meer kunnem cancelen


  • is een Master Poster
  • 32 reacties
  • 22 november 2024

Helaas heb ik nu geen internet. Net zoals gisteravond. 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 23 november 2024

Hoi ​@RJWH, fijn om te horen! Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 23 november 2024

Hoi ​@JCColee,  super dat je het gelijk wilt uitzoeken, dat valt alleen maar te prijzen! Het is echter niet volgens de huisregels om op meerdere topics te reageren of te openen met dezelfde vraagstelling. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar we werken echt volgens de huisregels van de Community. Anders staan de inboxen zo vol dat het nauwelijks te behappen valt. Neem voor alle info onze Huisregels door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen