Sinds gisteren heb ik geen internetverbinding meer, ondertussen al een aantal keer modem uit gehad en gereset maar hij komt niet meer op. Wifi werkt wel maar zonder internetverbinding, lampje is rood op de modem. Op mn glasvezelkastje knippert het LOS lampje (langzaam) en is het PON lampje uit. Ligt dit dan aan de verbinding buiten mijn huis? En hoe kan ik hiernaar laten kijken?
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je inmiddels weer online bent. Klopt dit?
Ja, dat klopt. Vreemd genoeg is de snelheid ook beter. Ik had de laatste tijd steeds dat ik de wifi tijdelijk moest uitzetten omdat het niet werkte. Ben best lang offline geweest en op mobiel verder gegaan. Niet wat ik had gewild want dan ben ik zo door mijn bundel geweest. Jammer dat het best lang duurde.
Op de stekker van het glasvezelkastje branden 3 groene lampjes. 1 brandt er niet. Op het modem brandt dat ene rode lampje. Hierdoor geen internet, geen TV en geen telefoon. Inderdaad gaat mijn bundel op 5G er rap doorheen als dit langer duurt.
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je inmiddels weer online bent. Klopt dit?
Ja, dat klopt. Vreemd genoeg is de snelheid ook beter. Ik had de laatste tijd steeds dat ik de wifi tijdelijk moest uitzetten omdat het niet werkte. Ben best lang offline geweest en op mobiel verder gegaan. Niet wat ik had gewild want dan ben ik zo door mijn bundel geweest. Jammer dat het best lang duurde.
Het werkt idd weer! Ik kwam gisteravond laat thuis en alles deed het weer alsof er niets was gebeurd. Wonderbaarlijk, maar prima! Had helaas de monteur niet meer kunnem cancelen
Hoi @RJWH, fijn om te horen! Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana
Hoi @JCColee, super dat je het gelijk wilt uitzoeken, dat valt alleen maar te prijzen! Het is echter niet volgens de huisregels om op meerdere topics te reageren of te openen met dezelfde vraagstelling. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar we werken echt volgens de huisregels van de Community. Anders staan de inboxen zo vol dat het nauwelijks te behappen valt. Neem voor alle info onze Huisregels door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Groetjes, Ishana
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.