Ik heb onlangs klik en klaar genomen omdat glasvezel nog niet mogelijk is (door water in de kruipruimte). Toen werd mij verteld dat ik hierop €5,- klantvoordeel zou krijgen omdat ik ook een mobiel abonnement heb. Echter kreeg ik gisteren de eerste factuur. Zonder klantvoordeel. Hierop belde ik de klantenservice. Die deelde me mede dat dit de eerste maand niet geldt? Dat is me niet verteld bij het ophalen van de klik en klaar en ook niet aan de telefoon toen ik eerder de klantenservice belde. Ik vind het echt heel erg raar dat het de eerste maand niet geldt...? En naast dit was de dame aan de telefoon ook ronduit onbeschoft en totaal niet professioneel. Zeer zeer teleurstellend als je bedenkt dat ik echt al heel lang een abonnement heb.
klantvoordeel eerste maand
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hallo
Mocht het op de volgende factuur nog niet goed staan, trek dan aan de bel. Dan gaan we dit intern voor jullie doorzetten, zodat er onderzoek naar kan worden gedaan! Als jullie nog andere vragen hebben, stel ze gerust.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.