Skip to main content
Beantwoord

Koppelen van internet abonnement aan Odido account lukt niet

  • 17 september 2024
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik wil  mijn internetsnelheid verhogen naar 1G maar meerdere Odido klantenservice konden mij niet helpen. Ik zou een bevestigingsmail over de snelheidsverhoging hebben gekregen maar ik krijg niks tot nu toe.

Koppelen Thuis internet aan My Odido account lukt niet via de Odido website en in de Odido app.


Als ik optie 1 kies (op Toevoegen drukken), krijg ik de “Account extra beveiligen” pagina terwijl ik extra beveiliging al heb geactiveerd.

Als ik optie 2 kies (op Beheer drukken) dan “Abonnement toevoegen”, krijg ik een melding “Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.”

Zie screenshots.

 

Beste antwoord door Cristien

Goedenavond @dehaas26  Welkom in de community!

De moderators kunnen je vast wel helpen. Zorg wel dat je forum account helemaal is ingevuld. 
Zie mijn onderschrift. 

Met vriendelijke groet

Cristien

Bekijk origineel

1 reactie

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8077 reacties
  • Antwoord
  • 17 september 2024

Goedenavond @dehaas26  Welkom in de community!

De moderators kunnen je vast wel helpen. Zorg wel dat je forum account helemaal is ingevuld. 
Zie mijn onderschrift. 

Met vriendelijke groet

Cristien


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen