Skip to main content
Beantwoord

Onterechte factuur ontvangen

  • 9 april 2024
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Hallo, ik heb een tijd geleden mijn Odido voor thuis abonnement opgezegd omdat het na véle pogingen door support onmogelijk bleek te zijn om deze in “Mijn Odido” te koppelen. Nu krijg ik een e-mail over een factuur van €70 voor Odido voor thuis. Ten eerste kan ik deze factuur dus niet inzien omdat dit (inmiddels al lang niet meer bestaande) abonnement niet in Mijn Odido zit, en ten tweede begrijp ik niet waar deze factuur vandaan komt.

Kan iemand me hierbij helpen alsjeblieft?

Klantnummer KDV58829.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @yasmineophetinternet 

Heb je het ontvangen apparatuur wel terug gestuurd? Dit zou een boete voor het niet retourneren van de modem/router kunnen zijn.

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21737 reacties
  • Antwoord
  • 9 april 2024

Hallo @yasmineophetinternet 

Heb je het ontvangen apparatuur wel terug gestuurd? Dit zou een boete voor het niet retourneren van de modem/router kunnen zijn.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen