Skip to main content
Beantwoord

Abonnement beeindiging

  • 27 februari 2024
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

Goedemiddag,

Na het lezen van de link boven webmail van Odido kom ik erachter dat ik binnenkort per 1 Maart toegang tot mijn twee mailadressen verlies.

Vervolgens las ik het kopje “Kan ik nu opzeggen?” Antwoord: Dat kan! Kost je niks! (Zie FAQ op eerdere link).

Nu heb ik een aanvraag gedaan die 2 April word opgeleverd, de medewerker vroeg mij die zo ver mogelijk naar voren te halen dat lukt helaas niet. Wat nu? Men geeft aan anders gaat het systeem de afkoopsom in rekening brengen als het niet een opzegging is geweest die via de klantenservice is gedaan, kunnen we dit achteraf of nu alvast crediteren? 
 

Ben 8 medewerkers verder lukt zo niet echt…

Beste antwoord door Anonymous

Het is geregeld via de klantenservice hier mag een slotje op.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

yalerta
Forum|alt.badge.img+5
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 1377 reacties
  • 27 februari 2024

Belangrijkste vraag; Waarom opzeggen omdat de provider e-mail mogelijkheid verdwijnt?

Juist in deze vrije en wispelturinge markt is het al jaren beter om een emailadres te registreren bij een aanbieder die onafhankelijk JOUW emaiadres beheert.

Geen gezeur als je besluit over te stappen van Odido naar Kpn of Ziggo. Niet nodig om de hele of halve contactenlijst te vertellen dat je wegens wisselen van provider je e-mailadres graag verandert ziet. En ben je nog bekend met alle diensten waar je indertijd je emaiadres hebt afgegeven? Nee dus. (Spreek uit ervaring)

Dus wees verstandig en registreer jezelf bij minstens 2 e-mail aanbieders, gratis of betaald, 1 adres gebruik je voor serieuze zaken en het andere voor al die winkels, webshops en dergelijke

Mogelijkheden voldoende

Genoemd voorstel werkt bij mij al vele jaren tot tevredenheid.


  • 0 reacties
  • 27 februari 2024

@yalerta 

ik denk daar anders over dus hopelijk kan een medewerker snel met mij meekijken hoe we het oplossen.


  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2024

Het is geregeld via de klantenservice hier mag een slotje op.


yalerta
Forum|alt.badge.img+5
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 1377 reacties
  • 27 februari 2024

Uiteraard staat het je vrij om andere gedachten over de wijziging die Odido doorvoert te hebben.

Als kanttekening wil ik wel even vermelden dat het stoppen van de e-mail service eind 2023 al geventileerd is om een ieder voldoende tijd te geven om die wijziging te verwerken.

Persoonlijk zou ik het avontuur niet aangaan om van aanbieder te wisselen. Het is een turbulente markt waar voor, tijdens en na de overstap weleens wat mis gaat. En dan hebben we het nog niet over het  administratieve onvermogen in dit gebeuren waar je nu al tegen aan lijkt te lopen.

Misschien zelf eerst tot tien tellen en de plussen en minnen van het stopzetten en eventueel overstappen nogmaals te beschouwen.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8077 reacties
  • 27 februari 2024

Het is trouwens 31 maart dus iedereen heeft nog een maand de tijd. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen