Skip to main content
Beantwoord

Waarom is mijn prijs hoger?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

 

Beste antwoord door Cristien

Hallo @Audrius  Welkom in de community van Odido.

Ik vermoed dat dit gaat om de inflatiecorrectie?

Groetjes

Bekijk origineel

4 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7927 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2024

Hallo @Audrius  Welkom in de community van Odido.

Ik vermoed dat dit gaat om de inflatiecorrectie?

Groetjes


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 11 januari 2024
Audrius schreef:

 

Nieuwe klanten betalen €45 €30, jij betaalt net als ik €46,82. Had je maar geen klant moeten zijn (cynisch). Beste voor de portemonee is overstappen naar een andere provider en volgend jaar weer kijken hoe de vlag er bij staat.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8747 reacties
  • 11 januari 2024

Bij elke provider heb je te maken met de inflatiecorrectie.  Er zijn ook geen verlengvoordelen, alleen het eerste jaar gaan voor Rock bottom prijzen. Daar maken providers geen winst op. Dus aan jou om elk jaar om je als nieuwe klant te meloenen weer je netwerk moeten ombouwen, of gewoon het in stand te houden en dan geen kortingen meer te hebben. If it ain't broken don't fix it is een bekend gezegde uit de techniek. 


peter-keetfm

Swap je het toch om naar 100Mbit ben je nog goedkoper.

Meestal is het snel genoeg.

Mocht dat niet genoeg bandbreedte zijn zet je het weer op 1Gbit.

Zit je weer op 45 euro.😜👈


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen