Skip to main content

Foutmelding bij toevoegen nieuw abonnement na verhuizing


Ik ben recentelijk verhuisd echter kan ik nu het nieuwe abonnement niet toevoegen. Dit maakt dat ik geen inzicht heb ik facturen maar ook geen tv kan kijken via de app (en ik het geen ontvanger). Hoe kan ik dit in orde maken?

Uitgelichte reactie

3 januari 2024

Hi @DyanthaMuller, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat jouw oude adres nog gekoppeld stond. Dit heb ik voor je ontkoppeld. Als het goed is moet je nu je nieuwe adres kunnen koppelen in Mijn Odido. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? Alvast bedankt. 

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 3 januari 2024

Hi @DyanthaMuller, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat jouw oude adres nog gekoppeld stond. Dit heb ik voor je ontkoppeld. Als het goed is moet je nu je nieuwe adres kunnen koppelen in Mijn Odido. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? Alvast bedankt. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 januari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @DyanthaMuller, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat jouw oude adres nog gekoppeld stond. Dit heb ik voor je ontkoppeld. Als het goed is moet je nu je nieuwe adres kunnen koppelen in Mijn Odido. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? Alvast bedankt. 

 

Hoi,

 

Helaas lukt het nog steeds niet. Ik krijg nog steeds een foutmelding


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 4 januari 2024

Hey @DyanthaMuller, het oude abonnement was opnieuw gekoppeld. Ik heb nu je hele account verwijderd en de koppeling weer ontkoppeld. Zou je het nog een keer kunnen proberen? 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 januari 2024

Ik heb een nieuw account moeten aanmaken, het is nu gelukt.

Bedankt!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4440 reacties
  • 5 januari 2024

Super om te lezen dat het is gelukt @DyanthaMuller! 😀  Mocht je in de toekomst nog ergens hulp bij nodig hebben, dan weet je ons te vinden. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen