Er moet me even wat van het hart, het is te gek voor woorden in deze tijd dat je enkel een klacht in kunt dienen bij Odido door een brief te sturen. Kom op jongens en meisjes van Odido, dat is toch echt niet meer van deze tijd! Je bent notabene een internetprovider en dan biedt je niet de optie aan om iets digitaal in te dienen. Via die Izzi kom je in een loep terecht ondanks dat je aangeeft dat je al gesproken hebt met iemand van Odido. Vervolgens sta je ellenlang in de wacht als je belt met Odido en dan een mevrouw dat het langer duurt dat je van hun gewend bent. Nou, eerlijk gezegd ben ik niet anders gewend dan om enorm lang in de wacht te staan. En niemand weet van elkaar wat deze tegen een klant zegt en beloofd en/of noteert niets zoals wel is afgesproken. Dus het bellen heeft niet heel veel nut op deze manier.
Beantwoord
indienen per post? Dat is toch niet van deze tijd?
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hallo
Daar heb ik zojuist van een reactie voorzien en ik zie graag een reactie van je tegemoet! Het klopt dat het versturen van een klacht per post niet van deze tijd is. Echter, willen we dit zo veel mogelijk beperken en er alles aan doen om je vraag/klacht eerst op te lossen. Mocht je dit alsnog kwijt willen, kun je dit altijd per post naar ons versturen. We hebben ook een klachtenafdeling, maar deze is alleen voor intern gebruik en kan alleen worden ingeschakeld als we samen niet tot een gewenste oplossing komen.
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.