Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet goed stonden. Dit heb ik voor je aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je beide abonnementen nu kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in de webbrowser in plaats van in de app. Kan je me laten weten of het gelukt is?
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet goed stonden. Dit heb ik voor je aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je beide abonnementen nu kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in de webbrowser in plaats van in de app. Kan je me laten weten of het gelukt is?
@Rieks lensen Super, om te lezen dat alles weer werkt naar behoren! Lukt het inmiddels ook om in te loggen via de Webbrowser? Wellicht helpt het, als je de cookies verwijderd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.