Skip to main content
Beantwoord

abbo koppelen lukt niet heb tele2 abbo + tv + internet

• 14 december 2023
  • 4 reacties
  • 32 Bekeken

Tele2 abbo +tv/ internet 

Koppelen  lukt niet kan wel bij de factuur van telefoon .

Maar niet van het tv abbo.

Enkelboeien kontakt gehad met de help desk deze hebben de abbo ontkoppeld tot nu toe werkt niets wie help mij .

Helpdesk zegt met een ander email  adress te proberen werkt ook niet

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @Rieks lensen, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet goed stonden. Dit heb ik voor je aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je beide abonnementen nu kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in de webbrowser in plaats van in de app. Kan je me laten weten of het gelukt is? 

Bekijk origineel

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • Antwoord
  • 15 december 2023

Hi @Rieks lensen, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet goed stonden. Dit heb ik voor je aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je beide abonnementen nu kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in de webbrowser in plaats van in de app. Kan je me laten weten of het gelukt is? 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 december 2023

Probleem opgelost  u werkt het

Wel via de ap niet bij Windows.

Alles is nu o.k bedankt 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 16 december 2023

@Rieks lensen Super, om te lezen dat alles weer werkt naar behoren! Lukt het inmiddels ook om in te loggen via de Webbrowser? Wellicht helpt het, als je de cookies verwijderd. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 december 2023

Ja werkt nu ook.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen