Wat een waardeloze ervaring. Waarom verschuilt een klantenservice zich achter een overstapdossier?
Ik heb op 7 juli 2023 een overstapdossier aan laten maken in de Odido winkel in Hengelo (ov) met als duidelijk gecommuniceerde aansluitdatum 25 oktober 2023. Nee mevrouw, geen probleem. Wij regelen de overstap voor u, u hoeft niets te doen.
Nu 6 telefoontjes naar de klantenservice, 6 verschillende medewerkers en beloftes verder kan ik alsnog gaan opdraaien voor dubbele abonnementskosten en toch ook de activatie kosten van 30 euro. Nee hoor, hoeft u niet te betalen, Wel dus, en van de abonnementskosten krijgt u niet meer dan 40 euro vergoed, want zo gaat dat bij Odido???? Wat een waardeloos gedoe. En bent u t er niet mee eens stuur dan maar een aangetekende brief naar ons hoofdkantoor. O ja, nog meer kosten maken voor iets waar ik niets aan kan doen. Ja daar lijkt t op zegt de medewerker zojuist.
Ik ben overgestapt met 2 mobiele abonnementen en internet, maar dit is echt te slecht om te branden.
Wat gaan we hier aan doen Odido?????
Ik ben niet in gebreke gebleven, heb uren gespendeerd aan de telefoon