Skip to main content
Beantwoord

Bestelling niet afgerond

  • 22 oktober 2023
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Ik wil graag mijn abonnement aanvullen. Dit kan echter niet omdat mijn bestelling voor internet nog niet is afgerond. De monteur kon geen kabel trekken dus heb ik dit achteraf zelf gedaan. Mijn vraag is dus of die bestelling handmatig afgerond kan worden?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi @NvD96, ik zie het inderdaad! Ik heb intern een verzoek ingediend om je bestelling alsnog door te laten lopen. Dit zal morgen of overmorgen gebeuren. Je krijgt dan een e-mail die dit zal bevestigen. Dan weet je meteen dat je jouw abonnement kunt wijzigen! đŸ˜€

Bekijk origineel

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @NvD96, ik zie het inderdaad! Ik heb intern een verzoek ingediend om je bestelling alsnog door te laten lopen. Dit zal morgen of overmorgen gebeuren. Je krijgt dan een e-mail die dit zal bevestigen. Dan weet je meteen dat je jouw abonnement kunt wijzigen! đŸ˜€


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen