Skip to main content
Beantwoord

Abbonement afgesloten met klantvoordeel, contract geeft het niet aan.


Hallo,

 

Zojuist een glasvezelinternet-abonnement afgesloten i.c.m. klantvoordeel omdat zowel ik als mijn vriendin bij Ben zitten met onze mobieltjes. Helaas zie ik nu in de bestelling/contract dat klantvoordeel niet wordt verrekend? Wat gaat hier mis? Ik probeerde het al aan te melden via activatie klantvoordeel, maar dit werkt niet omdat zowel mijn nummer als die van mijn vriendin niet pakt. Heel raar.

Ik hoor graag of jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Jasper Segaar

Beste antwoord door eric

Je kunt klantvoordeel bij Ben en Odido thuis aanmelden zodra beide actief zijn.

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9323 reacties
  • Antwoord
  • 16 oktober 2023

Je kunt klantvoordeel bij Ben en Odido thuis aanmelden zodra beide actief zijn.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 17 oktober 2023

Wat @eric zegt klopt. Je kunt een Odido abonnement pas koppelen aan een Ben abonnement zodra beide geactiveerd zijn. Is dit nog niet het geval, dan zal de Klantvoordeel korting nog niet verrekend worden. Geen zorgen! Zodra beide abonnementen opgeleverd zijn, zal de korting vanzelf toebedeeld worden; mits je Klantvoordeel aangezet hebt natuurlijk.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen