Skip to main content
Beantwoord

koppelen abonnement aan mijn odido gaat niet


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb T-mobile internet en Tele2 mobiel.

Beide kan ik niet koppelen aan mijn Odido

bij internet abonnement krijg ik melding fout probeer later nog eens

bij mobiel krijig ik melding is al gekoppeld aan ander account.

 

voor beide abonnementen heb ik het zelfde mailadres.

Hoe dit op te lossen  ?

 

Joske

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey @Joske62, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en tot mijn verbazing zie ik dat beide abonnementen al gekoppeld zijn? Je Internet + TV abonnement en dit telefoon nummer: 06*****559. Kan je mij een terugkoppeling geven of het allemaal goed staat? Alvast bedankt.

 

Hey @Ninavdrun, er is op je eigen topic al gereageerd! đŸ˜Š 

 

 

Bekijk origineel

13 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 september 2023

Het is nog steeds niet opgelost. Afgelopen vrijdag heb ik alweer een klantenservice gebeld en alweer 60 min gewacht. Callcenter medewerker zou een terug bel verzoek noteren, maar ik ben nog steeds niet terug gebeld. Ik kan al letterlijk bijna een maand niet meer bij mijn account inloggen , service is ook eerlijk gezegd tot nu toe echt waardeloos, ik begin al aardig mijn geduld kwijt te raken. Jullie sturen de facturen , maar wat heb ik er aan als ik kan het niet meer zien. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • Antwoord
  • 28 september 2023

Hey @Joske62, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en tot mijn verbazing zie ik dat beide abonnementen al gekoppeld zijn? Je Internet + TV abonnement en dit telefoon nummer: 06*****559. Kan je mij een terugkoppeling geven of het allemaal goed staat? Alvast bedankt.

 

Hey @Ninavdrun, er is op je eigen topic al gereageerd! đŸ˜Š 

 

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 september 2023

Bedankt ,Tommie. Ik heb het over mijn mobile abonnement , ik had hem eerst bij tele2. Na de overname waren alle abo’s opeens bij mij man gekoppeld, hij heeft het ontkoppeld zodat ik weer in mijn account kon inloggen, maar ik kan het helaas niet toevoegen, trouwens lukt hem  het ook niet meer. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 28 september 2023

Hey @Ninavdrun, mijn collega @Marciano van Odido kan je hier vast mee helpen! Ik doe namelijk geen mobiele abonnementen, alleen Internet + TV. Hopelijk komen jullie er samen uit. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 28 september 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @Joske62, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en tot mijn verbazing zie ik dat beide abonnementen al gekoppeld zijn? Je Internet + TV abonnement en dit telefoon nummer: 06*****559. Kan je mij een terugkoppeling geven of het allemaal goed staat? Alvast bedankt.

 

Hey @Ninavdrun, er is op je eigen topic al gereageerd! đŸ˜Š 

 

 

sorry maar ik heb geen gegevens in de ODIDO staan en oude TELE2 app doet het ook niet meer

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 28 september 2023
Joske62 schreef:
Tommie van Odido schreef:

Hey @Joske62, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en tot mijn verbazing zie ik dat beide abonnementen al gekoppeld zijn? Je Internet + TV abonnement en dit telefoon nummer: 06*****559. Kan je mij een terugkoppeling geven of het allemaal goed staat? Alvast bedankt.

 

Hey @Ninavdrun, er is op je eigen topic al gereageerd! đŸ˜Š 

 

 

sorry maar ik heb geen gegevens in de ODIDO staan en oude TELE2 app doet het ook niet meer

 

iedere keer als ik inlog moet abonnement toevoegen en dat lukt niet voor beide zowel telefoon als internet


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 28 september 2023

Hey @Joske62, kan je eens inloggen in Mijn Odido in een browser op een laptop/desktop met hetzelfde e-mailadres die je ook voor de Community gebruikt? Als het goed is zie je dan je twee abonnementen staan. Want ik zie dat ze aan elkaar gekoppeld zijn, het zou moeten werken. Kan je anders een screenshot sturen van wat je ziet? 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 28 september 2023

Ik zie iedere keer dit en toevoegen lukt niet

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 28 september 2023

Hey @Joske62, dat is inderdaad heel gek. Ik heb voor de zekerheid beide abonnementen voor je ontkoppeld. Kan je uitloggen en opnieuw inloggen? Als je nu op “Bestaand abonnement toevoegen” klikt en je abonnementen toevoegd moet het lukken!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 september 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @Joske62, dat is inderdaad heel gek. Ik heb voor de zekerheid beide abonnementen voor je ontkoppeld. Kan je uitloggen en opnieuw inloggen? Als je nu op “Bestaand abonnement toevoegen” klikt en je abonnementen toevoegd moet het lukken!

Zowel in brouwser als app zijn nu mijn abonnementen zichtbaar 

Dank voor je hulp

 

Joske


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 17 oktober 2023
Joske62 schreef:

Ik zie iedere keer dit en toevoegen lukt niet

 

Ik heb hetzelfde probleem: Op de App krijg ik bij abonnement toevoegen, '’Het inloggen is mislukt probeer het later nog eens'’.  Als ik inlog via de PC webversie zie ik mijn 06 nummer gewoon staan als ik daar vervolgen op klik krijg ik dezelfde melding. Het gaat over nummer 06XXXXXXXX

 

Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 november 2023

Ik heb hetzelfde probleem.

Ik kan mijn tv+internet niet toevoegen aan mijn account, zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Ik ben sinds de naamverandering van t-mobile naar odido niet op mijn account geweest.
 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 28 november 2023

Hey @Klant1337, welkom op onze Community!D

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het abonnement gekoppeld staat aan ******ors@gmail.com. Daarnaast zie ik dat je mobiele abonnement Zakelijk is, Zakelijk en B2C abonnementen kun je niet samenvoegen. Als je inlogd op dat e-mailadres zou je je abonnement moeten kunnen bekijken. Waar gaat het precies mis?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen