Hallo,
Ik kan geen abonnement toevoegen in mijn Odido. Na het doorlopen van alle stappen krijg ik een melding "te veel records".
Iemand van Odido die mijn kan helpen?
Hallo,
Ik kan geen abonnement toevoegen in mijn Odido. Na het doorlopen van alle stappen krijg ik een melding "te veel records".
Iemand van Odido die mijn kan helpen?
Beste antwoord door dusklady
Hey
Dat kan ik zeker. Deze melding komt namelijk doordat het rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kunnen we oplossen door een tijdelijk ander rekeningnummer in te vullen, daarna kan jij je account koppelen en het rekeningnummer weer terug veranderen in Mijn Odido. Kun je mij een privébericht sturen met daarin een tijdelijk ander actief rekeningnummer? Dan zal ik die aan de achterkant voor je wijzigen. Alvast bedankt.
Het is gelukt! Alles werkt naar behoren.
Dank je wel Tommie voor de snelle oplossing. 👍
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.