Skip to main content
Beantwoord

Kan geen abonnement toevoegen in mijn Odido

  • 18 september 2023
  • 6 reacties
  • 241 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, 

Ik kan geen abonnement toevoegen in mijn Odido. Na het doorlopen van alle stappen krijg ik een melding "te veel records".

Iemand van Odido die mijn kan helpen?

Beste antwoord door dusklady

Tommie van Odido schreef:

Hey @dusklady, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker. Deze melding komt namelijk doordat het rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kunnen we oplossen door een tijdelijk ander rekeningnummer in te vullen, daarna kan jij je account koppelen en het rekeningnummer weer terug veranderen in Mijn Odido. Kun je mij een privébericht sturen met daarin een tijdelijk ander actief rekeningnummer? Dan zal ik die aan de achterkant voor je wijzigen. Alvast bedankt. 

 

Het is gelukt! Alles werkt naar behoren. 

Dank je wel Tommie voor de snelle oplossing. 👍

Bekijk origineel

6 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13823 reacties
  • 19 september 2023

Hey @dusklady, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker. Deze melding komt namelijk doordat het rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kunnen we oplossen door een tijdelijk ander rekeningnummer in te vullen, daarna kan jij je account koppelen en het rekeningnummer weer terug veranderen in Mijn Odido. Kun je mij een privébericht sturen met daarin een tijdelijk ander actief rekeningnummer? Dan zal ik die aan de achterkant voor je wijzigen. Alvast bedankt. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 19 september 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @dusklady, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker. Deze melding komt namelijk doordat het rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kunnen we oplossen door een tijdelijk ander rekeningnummer in te vullen, daarna kan jij je account koppelen en het rekeningnummer weer terug veranderen in Mijn Odido. Kun je mij een privébericht sturen met daarin een tijdelijk ander actief rekeningnummer? Dan zal ik die aan de achterkant voor je wijzigen. Alvast bedankt. 

 

Het is gelukt! Alles werkt naar behoren. 

Dank je wel Tommie voor de snelle oplossing. 👍


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 januari 2024

Hallo, 

Ik kan ook geen abonnement toevoegen in mijn Odido. Kun je mij ook helpen aub.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hoi @tayram, ik ben er voor je en help je graag verder. Wat gaat er bij jou precies niet goed en waar loop je vast? Geef mij zoveel mogelijk informatie. Check trouwens eerst dit topic, waarin we uitleg geven over mogelijke problemen en hoe je deze kunt oplossen!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 januari 2024


Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens
 

Dit zie ik iedere keer nadat ik verificatie code ingevuld heb. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 12 januari 2024

@tayram Dank je wel voor je terugkoppeling, ik los dit graag voor je op! Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk met je mee!   


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen