Skip to main content
Beantwoord

Geen toegang tot Mijn T-Mobile

  • 19 augustus 2023
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Hoi. Ik heb een paar dagen geleden T-Mobile Home besteld, maar heb geen toegang tot mijn account. Ik heb verschillende keren geprobeerd het wachtwoord opnieuw in te stellen, maar ik krijg elke keer een foutmelding dat het verkeerd is.

Beste antwoord door Seccie

Nora van Odido schreef:

Hi @Radoo, ik wil je allereerst van harte welkom heten bij ons! 😄

Ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat er nog geen My T-Mobile account is aangemaakt op jouw e-mailadres. Dit is waarschijnlijk de reden dat je jouw wachtwoord niet kan wijzigen. Gelukkig kan je wel een heel nieuw account aanmaken via onze website. Nadat je een heel nieuw account hebt aangemaakt, zou je zonder problemen moeten kunnen inloggen en de gegevens van jouw T-Mobile Thuis bestelling kunnen inzien! Laat je het me weten als het gelukt is? 

 

Hoi @Radoo

Ik geloof dat er nog steeds sprake is van een storing m.b.t. de Mijn T-Mobile omgeving. 
Wees gerust deze storing is in onderzoek, maar ik verwacht dat een moderator je kan helpen (na verificatie) met het resetten opnieuw instellen van je account gegevens. Mocht het niet lukken om de gegevens opnieuw instellen, dan zal er een nieuw account moeten worden aangemaakt gekoppeld met de diensten die je nu afneemt. Moderators reageren op berichten op volgorde van binnenkomst. 

Bekijk origineel

2 reacties

Seccie
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-Superuser
  • 1177 reacties
  • Antwoord
  • 19 augustus 2023
Nora van Odido schreef:

Hi @Radoo, ik wil je allereerst van harte welkom heten bij ons! 😄

Ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat er nog geen My T-Mobile account is aangemaakt op jouw e-mailadres. Dit is waarschijnlijk de reden dat je jouw wachtwoord niet kan wijzigen. Gelukkig kan je wel een heel nieuw account aanmaken via onze website. Nadat je een heel nieuw account hebt aangemaakt, zou je zonder problemen moeten kunnen inloggen en de gegevens van jouw T-Mobile Thuis bestelling kunnen inzien! Laat je het me weten als het gelukt is? 

 

Hoi @Radoo

Ik geloof dat er nog steeds sprake is van een storing m.b.t. de Mijn T-Mobile omgeving. 
Wees gerust deze storing is in onderzoek, maar ik verwacht dat een moderator je kan helpen (na verificatie) met het resetten opnieuw instellen van je account gegevens. Mocht het niet lukken om de gegevens opnieuw instellen, dan zal er een nieuw account moeten worden aangemaakt gekoppeld met de diensten die je nu afneemt. Moderators reageren op berichten op volgorde van binnenkomst. 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 20 augustus 2023

Hi @Radoo, ik wil je allereerst van harte welkom heten bij ons! 😄

Ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat er nog geen My T-Mobile account is aangemaakt op jouw e-mailadres. Dit is waarschijnlijk de reden dat je jouw wachtwoord niet kan wijzigen. Gelukkig kan je wel een heel nieuw account aanmaken via onze website. Nadat je een heel nieuw account hebt aangemaakt, zou je zonder problemen moeten kunnen inloggen en de gegevens van jouw T-Mobile Thuis bestelling kunnen inzien! Laat je het me weten als het gelukt is? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen