Skip to main content

klantvoordeel niet goed verwerkt op factuur


Beste T-mobile, op mijn eerste factuur is de klantvoordeel niet goed verwerkt.. kunnen jullie hier naar kijken? Op dit moment kan ik niet bellen helaas, en jullie mail werkt niet meer.

Uitgelichte reactie

21 juli 2023

Hoi @MarjoleinWF, heel fijn dat je al deze informatie kon delen, super! Sorry voor het missen van het klantvoordeel en ook voor de hoge factuur, ik zie dat er iets mis is gegaan met de administratieve activatie van je abonnement waardoor de facturatie niet was gestart en ook het klantvoordeel niet was geactiveerd. Ik ga meteen voor je aan de slag om het gemiste klantvoordeel op je eerstvolgende factuur voor augustus te vergoeden. Omdat je abonnement half april is ingegaan zal de rectificatie 2,5 maand * € 5,- = € 12,50 zijn. Hierover stuur ik je heel snel een bevestiging per email.

Hiermee is dit snel rechtgezet, ik ga meteen voor je aan de slag! 😃

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21723 reacties
  • 20 juli 2023

Hallo @MarjoleinWF 

Je hebt recht op klantvoordeel wanneer er 2 of meer abonnementen op jouw adres staan geregistreerd, als je niet de hele maand recht had op klantvoordeel dan wordt het klantvoordeel berekend voor de dagen dat je er wel recht op had. Misschien dat je een screenshot kunt delen van de factuur zonder privé gegevens?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 juli 2023

Dag @Waggas,

Hieronder een printscreen. Ik heb al jaren ook mobiel waardoor de klantvoordeel vanaf de eerste maand zou tellen.. nu is het pas vanaf eind juni.

 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 21 juli 2023

Hoi @MarjoleinWF, heel fijn dat je al deze informatie kon delen, super! Sorry voor het missen van het klantvoordeel en ook voor de hoge factuur, ik zie dat er iets mis is gegaan met de administratieve activatie van je abonnement waardoor de facturatie niet was gestart en ook het klantvoordeel niet was geactiveerd. Ik ga meteen voor je aan de slag om het gemiste klantvoordeel op je eerstvolgende factuur voor augustus te vergoeden. Omdat je abonnement half april is ingegaan zal de rectificatie 2,5 maand * € 5,- = € 12,50 zijn. Hierover stuur ik je heel snel een bevestiging per email.

Hiermee is dit snel rechtgezet, ik ga meteen voor je aan de slag! 😃


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 juli 2023

Hoi @Cal,

Dank voor het regelen, er waren inderdaad issues met de tv box en daarmee ook de administratie!

Bedankt voor deze oplossing!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen