Hallo! Ik heb een mail ontvangen om binnen 14 dagen in te loggen maar kom mijn thuis account niet in. Zodra ik inlog krijg ik de vraag om naar mobiel of thuis te gaan. Mobiel werkt goed. Thuis geeft aan dat de accounts worden samengevoegd. Daar zou ik mijn huidige- of een nieuw mailadres voor moeten gebruiken. Maar als ik met huidige e-mail verder klik dan moet ik weer opnieuw inloggen en krijg ik bovenstaande verhaal opnieuw. Kunnen jullie mij helpen?
Beantwoord
Kan thuis account niet samenvoegen
Beste antwoord door Asharon
Tommie van Odido schreef:
Hoi
Ik zie dat er op dit moment geen e-mailadres gekoppeld staat aan je Thuis Abonnement. Zou je kunnen inloggen en dan vervolgens op “Ik heb nog een abonnement” kunnen klikken. Voeg dan je Thuis Abonnement toe. Lukt het nu wel?
Ik heb het gevonden! Volgens mij is het nu gelukt en staan beide abonnementen onder één account. Bedankt voor de reacties.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.